donderdag 20 oktober 2011

Season's greetings!

Had ik in mijn vorige mail gezegd dat ik klaar was met kerstkaarten.
Je ziet het, hier is er weer één.
Er staat een sneeuwmannetje op.
Het is er één met een stempel van Simply Sassy en hij heet Tammy.
Ik vind dit meisje er zo leuk uitzien.
Het papier is van dat Tilda blok, dit zijn mijn favourite kleuren.
Ik krijg nogal eens vragen over mijn sneeuw.
Die maak ik uit een potje wat je moet laten drogen en dan glitters er over.
Heb wel eens die stiften geprobeerd en dan de heattool, maar dan wordt bij mij de sneeuw cremekleurig en dat vind ik echt heel lelijk
Ik hoop dat jullie de kaart  leuk vinden.

En ik wil met deze kaart meedoen aan de DT-call van Moeders Hobbypaleis.
Ze gaan een nieuw blog beginnen en zoeken 6 DT-ers
Ik vind het leuk om kaarten te maken  dus waarom zou je ze niet tonen op een blog.

9 opmerkingen:

  1. ohhh wat een bjoetie ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje is het geworden Marianne. Ik vind dat groen met roze prachtig zo bij elkaar en de stempel, daar ben ik verliefd op. Wat een dotje!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een supergave kaart Marianne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Mooie kleuren en bloemen en een leuke sketch.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww wat gaaf deze,, huhhh was je al klaar voor kerst jeetje ik loop zoooo achterr :) dus dat worden gewone kaarten erbij kopen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne,

    Wat een leuke kerstkaart.
    Mooie details!
    Bedankt voor je deelname om in het design team van Moeders hobbypaleis te komen.

    Nog ruim een week en dan is de uitslag bekend!

    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne, je kaart ziet er geweldig uit , wat een mooie kleuren.
    en die stempel ,maar je hebt ook veel details, zelf vindt ik dat wel eens moeilijk, heb het idee dat het gauw te vol wordt , maar ik zie bij jouw dat het heel mooi is gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne