zondag 9 oktober 2011

A special wish for you (2)

Hallo allemaal
Ik ga vandaag een kerstkaart neerzetten met een simply sassy stempel.
De stempel heet Let's hit the town, maar ik heb er een kerstkaart van gemaakt.
De tekst op de kaart is van Whiff of Joy.
De grote bloemen dat is een nestabilitie.
En voor de rest de kleine bloemen, takjes, lantaarn en uithagbord allemaal van Marianne design.
Uithangbord en lantaarn is een nieuwe mal van haar, helemaal te gek.
Het blokje papier is van paper & pictures en heet First christmas en was een van de prijzen die ik had gewonnen bij de bloghop van Karen Doodles.
Deze stempels vind ik nog erg moeilijk om in te kleuren, maar ik blijf proberen, de aanhouder wint.

Groetjes Marianne

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marianne met veel mooie details!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje, en dat afdrukje is ook zo leuk (rubber of digi).
    Krijg nu vaak de vraag om echte meide kaarten te maken en daar is dit een leuke dame voor.
    Mooi paperpad heb je gewonnen, en prachtig met dat stuk kant erachter.
    Zelf net ook de lantaarn en het uithangbord aangeschaft.....ze zijn leuk!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart!!Mooi papier en stempel!
    Fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend afdrukje ! Kleuren is je hier toch heel goed gelukt vind ik ! Prachtig ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marianne,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marianne, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Erg leuke kaart, en wat veel details!
    Groetjes, Dafna van www.hobbypapervillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne