zaterdag 8 oktober 2011

A special wish for you

Hallo allemaal.
Ik wil vandaag een kaartje plaatsen waar ik met de challenge van Karen Doodles mee wil doen.
Je moest een kaart maken met je favourite dier.
Dat heb ik niet echt, dus heb ik gewoon een leuk stempeltje met een dier uitgezocht.
En je moest een bepaalde sketch aanhouden.
Op de tekst staat gestempeld "A special wish for you".
Verder gewoon gekochte bloemetjes opgeplakt.
Lekker makkelijk voor een keer.
Fijn weekend en groetjes Marianne


11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marianne! Mooie kleuren en een leuke digi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh wat een lief muisje Marianne en wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt met de sketch!! Mooie bloemen! En de digi is zo schattig!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super zeg, wat gaaf die rechthoek stans erachter mooi hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige kaart !

    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge van Karen Doodles Nederland.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart is het geworden. Ik vind de bloemenpartijen erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging.
    Groetjes Geertje (Karen's Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en super kleuren, Marianne. Ook de kader vind ik bijzonder net als jouw kleurwerk en gebruikte details. Leuk dat je meedoet aan de challenge van KD NL.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Marianne,
    Wat een prachtige kaart! Ik vind de kleurencombinatie werkelijk schitterend en je hebt prachtige bloemetjes gebruikt!
    Groetjes Mariska
    KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Noem dat maar eenvoudig, er is genoeg te zien op dit mooie kaartje. Geweldige kleuren samen, mooi die opengewerkte rand van de achtergrond.

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne