dinsdag 11 oktober 2011

Trick or treat....no money...just eats

Voor vandaag heb ik een Halloween kaartje gemaakt met een stempel van Karen Doodles.
Vind Halloween een leuk thema om te doen, lekker felle kleuren gebruiken.
De bloemen dat zijn gewoon heel oude ponsen, het merk weet ik niet meer..
En de takken en het vierkantje erachter dat zijn mallen van Cheery Lynn.
Het papier dat ik heb gebruikt komt van Echo park papers.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
N9 N7 N5
YR07 YR04 YR02
V17 V15 V12
G24 G21 G20
N1 N0
E93 E19 E15 E13

Groetjes Marianne





5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer geweldig uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw schitterend !! Leuk afdrukje en leuke halloweenkleurtjes gebruikt en een beetje "spooky". Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supergaaf kaartje Marianne! die stempel vind ik te gek en wat een mooie details!!
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och heerlijk jou hallo-weentjes....

    Heb genoten hoor,....bedankt voor je uitleg ook hierboven...leuk joh!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne