zondag 16 oktober 2011

Warm winter wishes

Hallo allemaal,
Vandaag ga ik een kaartje plaatsen waar ik het erg makkelijk mee heb gehad.
Zag op de site van Diny Sprakel dit patroon en was gelijk verkocht, want er stond ook nog een uitleg bij.
Dank je wel hiervoor.
Ik had iets van die wil ik gewoon eens maken.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Marianne design.
En de stempels die komen uit de nieuwe Magnolia serie.
Ik heb zoals gewoonlijk met de copics ingekleurd.
En verder de kaart ook heel simpel gehouden.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en een prettige zondag verder.

Groetjes Marianne



8 opmerkingen:

  1. wat een gaaf model Marianne! ga ik zeker ook een keer proberen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww wat een mooi kaartje
    ik ben helemaal weg van het modelletje!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een schitterend kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd.
    Vind het model ook super gaaf!

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Marianne,wat is deze kaart schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kaart...leuk model!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw het is een supermooie kaart geworden. Hij ziet er ingewikkeld uit, kost vast een hoop tijd om te maken, maar het resultaat is er dan ook echt naar!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne