donderdag 10 november 2011

Adorable kaartje zonder tekst

Heb een kaartje gemaakt met nog een mooie stempel.
Het is er weer één uit de Sugar Nellie serie en deze stempel heet Victoria.
Ik heb haar weer in dezelfde kleuren ingekleurd als de vorige Sugar Nellie alleen het groen is anders.
Voor de bloemen en het frame heb ik nestabilities gebruikt.
Heb er bewust voor gekozen er deze keer geen tekst op te zetten, kan mooi dan voor veel gelegenheden gebruikt worden.

En ik heb de volgende kleuren gebruikt:
R85, 83 en 81
E93, 53 en 51
YG 67 en 63 en G20
E44, 42, 41 en 40
Y26 en 21

Fijne dag allemaal.



13 opmerkingen:

  1. Een plaatje...en wat een mooie kleurtjes weer!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Marianne, en zo mooi ingekleurd.
    Handig zonder tekst altijd iets bij de hand.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan weer Marianne. Mooie zachte tinten dit keer. Ik maak ook graag kaarten zonder tekst dan kun je er op een goed moment een passende tekst bijvinden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marianne, wat een mooie zachte kleuren. Victoria ziet er prachtig uit.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Marianne,
    Je kaart is echt adorable :0)
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Beauty Marianne!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gedaan Marianne en je bloemen springen er mooi uit met die prachtige kleuren.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer mooi gedaan! Wat is de stempel mooi ingekleurd! Echt gaaf!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supergaaf kaartje heb je gemaakt Marianne, leuk dat bolletjeslint onderaan, maakt het echt af ! liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleuren gebruikt. Echt een plaatje.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel apart dat zachte rose met lichtgroen
    het is weer eens heel wat anders, maar wel erg mooi gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne