zaterdag 19 november 2011

CANDY gaat eruit.

Hallo allemaal

Ik wil ten eerste iedereen bedanken die zich bij mijn blog heeft aangemeld als volger.
Ik vind het enig om mijn blog lekker up to date te houden, en zonder lezers is het toch maar erg saai.
Ik had beloofd bij 75 volgers een candy uit  te delen en inmiddels zijn het er 77 dus hij gaat er uit.



Er komen nog meer verrassingen in de envelop zoals ik beloofd had en ik ga hem van het weekend klaarleggen.
Heb gisteren even lootjes gemaakt en mijn man heeft er één getrokken.
En de gelukkige winnaar is:

10. HANNEKE

Dus Hanneke als je dit leest zou je mij je adresgegevens willen sturen dan kan ik de envelop naar je toe sturen.
 Hij gaat dan maandag op de post.

Verder wil ik even melden daar wij nooit wat aan sinterklaas doen er eerdaags even een kerstcandy op ga zetten dus ik zou zeggen hou mijn blog in de gaten.

Verder wens ik jullie een fijne dag, ik heb lekker een etentje met de familie in Veenendaal, even lekker bijpraten en iedereen weer zien.
Ga daar lekker even van genieten.
Groetjes Marianne





5 opmerkingen:

  1. hanneke van harte hoor en jij bedankt voor de verloting, we wachten de kerst gewoon even af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hanneke, van harte. We doen weer lekker met zijn allen mee met de kerstcandy. Altijd leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanneke van harte gefeliciteerd met je prijs,
    en ik ga het gewoon nog een keer proberen gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes! ik heb hem gewonnen! super, en ik ben zo benieuwd naar de stempeltjes, leuk om ze straks echt te kunnen bekijken! Dankjewel Marianne.
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    Ik heb de spulletjes deze week binnen gekregen! zo leuk, zo'n pakje in de brievenbus! Ik ben er heel blij mee. En ook erg leuk dat er nog zoveel bloemen en lint bij zat! Heel hartelijk dank!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne