dinsdag 29 november 2011

Geslaagd! Van harte

Ik wil als eerste mijn nieuwe volgers welkom heten, ik ben daar erg blij mee.
Zonder volgers is een blog maar saai.
Dank je wel allemaal.

Ik heb dit kaartje even gemaakt omdat ik deze goed in het lamplicht kon zien.
Was er met één bezig, maar die had de kleuren te dicht bij elkaar en die moest ik met daglicht afmaken, die zet ik er de volgende keer op. Dat is het nadeel dat het zo vroeg donker is.
Deze keer een kaartje met een auto erop.
Ik vind deze mal zo leuk, het papier en het rondje is ook van Marianne design.
De bloemen zijn van Crealies.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

16 opmerkingen:

  1. oh wat een snoeppie en dat is ook mijn lievelingstempel ik vind haar zo leuk bij die auto heelemaal top meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marianne wat een prachtig kaartje weer. Die auto staat op mijn verlanglijstje voor sinterklaas. Jij hebt er iets geweldigs mee gemaakt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele geslaagde kaart marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. En wat leuk om deze kaart te sturen naar iemand die zijn rijbewijs net gehaald heeft. Echt super leuk. Ook je kleuren vind ik weer zo heerlijk fris. Weer een idee voor een verlanglijstje. Creatable auto. Onze dochters zijn in de leeftijd van 16 dus het lessen gaat straks beginnen...
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een supermooie kaart. Hij is prachtig geworden met al die leuke details...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    wat een fris, mooi en supergave kaart!! Erg leuk die mal van die auto en je brengt ons zeker op een idee!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk voor een auto rijbewiis.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer geweldig mooi uit Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk Marianne, leuk die auto en dat magnoliaatje aan de zijkant. Mooi bedacht kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een paar dotjes gemaakt hoor Marianne, petje af weer. Heel lief. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind deze kaart geweldig prachtige bloemen erop en wat heb je Tilda prachtig gekleurd, echt super.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart,lief dat meisje,leuk die auto.
    Heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou wat een leuke geslaagd kaart zeg,, wat een stunt vanmiddag, je liep ons voorbij en christa zij je gedag , ik zeg tegen christa, ik kan die mevr ook haha,waarop zij antwoorden ja mam dat is marianne van het blog ,die volg jouw en jij haar haha ,blunder niet ;) groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker, een geslaagd kaartje.Echt helemaal toppie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne