zaterdag 26 november 2011

Grote sinterklaasboek

Ik ga voor het Nederlandse kaarten uitdaging blog de volgende boekje neerzetten.
Het thema was 5 december en voor de rest mocht je dit keer lekker je gang gaan.
Ik heb er een boekwerkje van gemaakt, met aan de voorkant een Karen Doodles stempel.
En aan de binnenkant een Sinterklaasliedje en wat lekkers erin.
Het randje onder het plaatje dat is een nestabilitie, ik heb deze nestabilitie al een hele tijd en gebruikte hem bijna nooit.
Maar de laatste tijd gebruik ik hem toch steeds meer.
Heb zelf niet zo veel met Sinterklaas, heb nog geen kleinkinderen dus we vieren dat (nog) niet.
Ik wil iedereen die wel aan Sinterklaas doet een leuke dag wensen.




13 opmerkingen:

  1. prachtige boekkaart Marianne! vind ik ook erg leuk om te maken:0) mooie mallen heb je gebruikt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende boekkaart.... leuk hoor die pepernoten er in!!!
    Je creatie barst weer van geweldige details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan! Elke keer als ik de voorbeelden op de blog van Nederlandse Kaarten Uitdaging zie zakt de moed mij al in de schoenen, haha! Ik ga ook weer meedoen aan deze uitdaging.
    Zo'n boekwerk is erg leuk, en dan met die pepernoten (mmmmm)
    Ookal zijn mijn broer en ik al groot (haha), wij vieren thuis nog elk jaar Sinterklaas, gezellig! :-)
    Ik wil je nog bedanken voor de lieve reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. Ik ben ook volger geworden van jou, jouw creaties zijn gewoon prachtig!
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boek is dat geworden. Jammer dat je (nog) geen kleinkinderen hebt, want zo'n boek zou iedereen wel in zijn schoentje willen krijgen!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Marianne
    wat heb je dat leuk gemaakt zeg!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk en lekker uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke uitvoering van een bookcard heb je gemaakt. Super die pepernoten erin.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh Marianne wat een geweldig mooie boekkaart heb jij gemaakt zeg! Echt super leuk.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super duper mooi boek heb je gemaakt! Wat een mooie digi en die kleuren, ook zo mooi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhh Marianne, dit is zo gaaf gemaakt, prachtig joh ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmmm...lekker pepernoten. Errug leuk boekje is het!! Suc6 met de challenge. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne