zondag 13 november 2011

Happy Birthday

Vandaag een inklapbaar kaartje met veel Adorable stempels.
Kan er niet genoeg van krijgen.
De stempels heten Lizzie, Rebecca, Victoria en Victoria standing.
Die staande meisjes waren vervelend om in te kleuren.
Ze zijn ongeveer 31/2 - 4 cm. breed, en op sommige punten heb ik mijn loup er bij gepakt, want ik kon de dingen niet onderscheiden.
Dat bloemetje dat is een heel oud malletje van Marianne design.
En de vlinders zijn van Cheery Lynn.

Fijne dag allemaal


11 opmerkingen:

  1. ha die Marianne,
    wat een leuk model! prachtige kaart met supermooie stempels! Het BB papier past perfect erbij!
    fijne zondag!
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kaart..en wat een gepriegel met het het inkleuren..is je goed gelukt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, het is een heel kunstwerk geworden. Prachtig.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een supergaaf kaartje geworden, maar het zijn dan ook schitterende stempels. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, erg mooi model!
    En wat zijn die stempels toch mooi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat een prachtig kaartje Marianne!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooie kaart hoor! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze kaart heb ik ook al eens gemaakt, das leuk om te doen. Mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marianne. Dit kost wel wat meet en snijd werk denk ik. Mooi ook zoals de kleuren passen bij de meisjes(hoofdjes)
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wowwww Marianne,wat een beeldschone kaart is dit.
    Super die afdrukjes,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige 'klapkaart'.... supermooie kleuren. Je kleurt de stempels altijd zo schitterend in!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne