dinsdag 1 november 2011

Happy christmas

Vandaag toch weer een kerstkaartje in de kleuren rood, wit en blauw
Heb mij weer bij Tiets opgegeven voor de kerstkaarten mappen van volgend jaar dus dan kan ik beter maar even doorgaan.
Dit keer een kaart met een oudere Magnolia stempel.
Voor de rest heel veel bloemen en bladeren, maar dat is volgens mij wel bekend allemaal.
De vlinder is van Cheery Lynn.
De kleine hoekjes daar heb ik een nestabilitie voor gepakt en die gewoon in vieren geknipt.
Ga morgen even op de beurs kijken wat voor ideeen ik daar weer op doe en zal vast niet met lege handen thuis komen. Leuk allemaal die nieuwe dingen weer bekijken..


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van de nestabilitie, ga ik zeker uitproberen. je kaart is ook weer erg leuk gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje, wat een moois heb je er toch weer allemaal op verwerkt.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer. Ik doe ook mee bij Tiets, een mooie stok achter de deur. Jij bent ook lekker bezig met je kaarten. Leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Marianne, leuk gedaan die hoekjes, heel veel plezier morgen op de beurs!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marianne, wat een schitterend kaartje ! Heel veel plezier op de beurs morgen ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een pracht van een kaart weer! Veel plezier op de beurs morgen. Ik wou dat ik ook kon......
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wat ziet dit er weer mooi uit. Erg mooi uitgewerkt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne