zondag 4 december 2011

Kerstcandy 24 december

Zoals ik al in de vorige mail vertelde doen wij niet aan Sinterklaas, maar alleen aan kerst.
Daar ik het bloggen zo leuk vindt wil ik weer een candy weggeven.
Dit wordt de candy en dan nog een leuke extra verrassing er weer in.


Wat moet je er voor doen?
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie hieronder zetten.
3. En mijn candy met link in de zijkant zetten op jouw blog.

Ben je al volger van mijn blog dan alleen een reactie hieronder zetten en de foto met link in de zijkant van jouw blog.
Heb je geen blog gewoon volger worden en een reactie hieronder ztten.
De candy gaat er uit op 24 december, dan trek ik de winnaar.
Ik kijk voor de winnaar echt alleen naar degene die hier een reactie onder gezet hebben.
De candy blijft twee weken bovenaan staan en dan kan je via de link in de zijkant op mijn blog bij de candy komen.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, altijd leuk om een beetje voor kerstman (vrouw) te spelen.
Groetjes Marianne



49 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat leuk dat je iets weg gaat geven. En daar doen wij als ras echte Hollanders graag aan mee.
    Ik zet de foto met link naar je blog in onze sitebar.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke candy, Marianne! Daar doe ik graag weer aan mee.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie candy. Door alle kerstkaarten zijn we ook al snel in kerstsfeeren he. Ik waag ook graag een gokje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    wat leuk een kerstcandy!!!
    ik doe weer mee.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne

    Wat een leuk kestkadootje

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne, wat een prachtige candy al weer. Natuurlijk doen we graag mee.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een supergave candy Marianne. Dank je wel voor een kansje om dit te winnen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een supermooie candy Marianne! Ik waag graag weer een kansje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marianne, wat weer een leuke candy, ik wil graag een poging wagen.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! Leuke candy, Marianne. Ik doe graag mee. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige candy, ben meteen volger bij je geworden. Nu nog even op mijn sidebar zetten. I have my fingers crossed. liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige candy en ik doe er graag aan mee gaat het gelijk op mijn blog zetten.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne
    Ik zag je als nieuwe volger op mijn blog, top, hier ook rondgeneusd, prachtige dingen maak je dus ik wordt ook jou volger.
    Leuk om ook nog eens kans te maken op een mooie stempelset.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Marianne,
    ik zag dat je mijn volger bent geworden!
    wat leuk dank je wel!
    Natuurlijk word ik ook jou volger en wil ik als rasechte hollandse (grapje) meedingen naar je weggevertje, trouwens wel een leuk idee om zoiets weg te geven zo krijg je nog meer kijkers/volgers op je blog.
    Goed gedaan dus!!!!
    Nu even het fotootje plaatsen....
    Groetjes en tot snel in blogland,
    van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne, je candy staat al op mijn blog hoor, wat een leuke candy weer. Dank je wel dat we de kans krijgen deze te winnen. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne, wat een leuke kerstcandy, ik doe graag mee! Heb eens rondgeneusd op je blog, schitterende kaarten maak je!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne,
    Wat leuk dat je volger bent geworden bij mij, dat levert natuurlijk gelijk een tegenbezoek op, en het juiste moment om met je candy mee te mogen doen.
    Dan ga ik nu je blog verder bestuderen (lol)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay Marianne,
    Ik ben met plezier volger geworden. En als er een prijsje mee kan verdiend worden is het nog leuk mee genomen ook.
    Maar ik vind jou blog zo al de moeite om te volgen,
    groetjes
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh wat een super mooie kerstcandy! En whaw, vooral die "vintage-clearstamps" in het thema van Cupido! *hartjes in mijn ogen* Ik zou graag een kansje wagen :-)
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou kerstvrouw! Tegen deze kans zeg ik natuurlijk geen nee... Er zitten zulke leuke stempels tussen! :)

    Bedankt voor de kans!
    Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marianne,
    ik kwam toevallig op je blog en ben meteen volger geworden! Je maakt leuke kaarten en daar wil ik meer van zien!
    Ik heb je camdy op mijn blog gezet en wil graag een kansje wagen. Dat zou een leuk kerstcadeautje zijn!!
    Ik nodig je graag uit om ook eens bij mij een kijkje te komen nemen!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne, je hebt één voor één prachtige stempels gekozen. Ik doe dan ook graag mee met je candy! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marianne,
    Ik waag ook weer graag een gokje op je mooi candy:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo marianne,

    ik ben op je blog terecht gekomen via het blog van berlinde! en wat een leuke blog heb je! ik ben ook dadelijk volger geworden en zou graag ook een gokje wagen op deze mooie candy!

    Lieve groetjes
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik dacht dat ik al volger was van je blog, blijkt dat niet het geval was. Nu wel inmiddels. Doe graag mee met deze mooie candy.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastic candy! Thanks for the chance! Love the stamps a lot!
    I am a follower.
    I linked it on sidebar
    http://riliska.blogspot.com/
    Hugs. Riliska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marianne!

    Leuk dat je volger bent geworden en ik had eindelijk tijd om eens bij jou te kijken. Ik had je al eens gezien bij Teja, maar je eigen blog nog niet opgezocht. Ga ik kijken, blijk je ook nog een candy weg te geven...Nou, ik doe graag mee. Heel leuk. Ik hoop op een leuk blogcontact!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kerstcandy geef je weg.
    Ik wil graag een gokje wagen, volger was ik al.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zo jij geeft ook een mooie candy weg.
    ik doe hier graag aan mee. toevallig hoor!!
    succes
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marianne,
    Ik kwam door deze candy op jou blog terecht. Goh wat maak jij een leuke dingen zeg. Ik vond dat sinterklaaskaartje ook zo'n ontzettend leuk idee. Helaas is het nu te laat, maar ik ga hem zeker onthouden voor volgend jaar. Nu ik er toch ben, waag ik graag een gokje op de candy. En ik ben natuurlijk ook gelijk je volger geworden.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marianne,wat een mooie stempels die wil iedereen wel graag winnen, ik ben al een tijdje volger van je blog en kom af en toe even kijken, nu zag ik je candy, ik doe heel graag mee.
    Zet hem gelijk op mijn blog,
    groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi,
    Ik ben volger nr 100!!!!! Ik dacht eigenlijk dat ik al volger was maar kwam er ineens achter dat dat niet zo was, bedankt voor de leuke reacties die je altijd bij mij achterlaat!!!
    Ik doe graag mee aan je candy en gaat hem meteen op mijn blog plaatsen!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat zou nog eens een mooie kerstverrassing zijn, want wie wil die niet hebben. Ik ga 'm snel op mijn blog plaatsen en dan maar hopen dat ik eens wat geluk heb.
    grtz Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En toen zag ik dat je ook nog een prachtige candy weg gaat geven...
    Nou daar wil ik natuurlijk graag aan meedoen. Ik heb em in m'n sidebar gezet en volger dat was ik al van je.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave gokje, daarvoor waag ik graag een gokje.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tja was jou blog aan het bewonderen en meldde me aan als volger en dan opeens die leuke candy waar ik op stootte, tja natuurlijk wil ik heel graag een gokje wagen. Bedankt voor de kans en voor het leuke kijk en leerplezier hier.
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En daar ben ik nog een keer! Ik ben gek op candy's, zeker als er zulke mooie, originele en leuke spulletjes in zitten. Ik heb 'm natuurlijk al geplaatst en kan niet wachten tot 24 december :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Marianne,

    Als nieuwkomer bij blogspot.com, waag ik voor de eerste maal een gokje en wel op jouw candy! Geweldig leuk dat je een kerstkado gaat weggeven.Veelplezier met het lezen van al deze reacties en succes met het kiezen van een winnaar!!
    Nu ga ik nog even uitzoeken hoe ik het op mijn blog geplaatst krijg maar dat gaat vast lukken!!!

    Fijne dag verder, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een gave candy.
    ik ben helemaal gek van stempels.
    graag doe ik mee met deze candy.
    groetjes mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Marianne,

    Ik dacht dat ik al gereageerd had op je candy want hij staat al lang en breed op mijn blog. Graag zou ik mee willen doen met deze mooie blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Marianne,
    Val met de bekende k.nt in de boter om een kansje te wagen op je candy en speel jij maar lekker voor Kerstvrouw ☺☺☺
    Hij staat al te pronken op mijn blog.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Marianne, ik doe graag mee met je candy. Echt een leuke kerstkadoocandy... Ik ben je volger geworden en ga je candy ook op mijn blog plaatsen.
    Ik verloot overigens ook een candy, dus 'k zou zeggen "neem een kijkje".

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi Marianne,

    Wat maak je leuke kaartjes. Ik zie dat je een candy weg gaat geven en daar wil ik graag een poging voor wagen. Wie wil nou niet van die mooie spulletjes winnen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke mooie kaarten heb je allemaal gemaakt. En voor de candy willen wij een gokje wagen...
    Groet Eldi

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Via je candy ben ik op je blog terecht gekomen. Na wat rond geneusd te hebben heb ik besloten om je te gaan volgen want je maakt mooie dingen! Natuurlijk doe ik ook graag mee aan je candy.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  46. What a lovely blog and wonderful candy! Your work is really marvelous! All inspires here. I'm a new follower and I've posted this lovely goodies on my sidebar. Thank you so much for this lovely chance! God bless! :D Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hé ik heb dit gemist geloof ik, ga gelijk even een linkje op mijn blog zetten, leuk! Volger was ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke candy! Was ik vorige week volger geworden, zie ik nu ineens dat je ook een leuke candy hebt. Ik doe zeker graag mee en ga hem meteen op mijn blog zettten.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Fantastic Candy I've linked you all up and Merry Christmas hugs Nikki C

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne