vrijdag 4 november 2011

Run for Kika 2011

Ik ga vandaag een kaartje neerzettten voor mijn dochter Linda, ze is gisteren naar  New York gegaan om daar zondag de marathon te lopen. Ze heeft er ook aardig voor getraind en ik vind het werkelijk heel knap als ze hem uitloopt. Het is wel dik 42 km. hardlopen.
Ze gaar starten onder nummer 43194, vandaar dat nummer op het shirt en er staat bij Run for Kika.
Ze heeft daar 5000 euro sponsorgeld op moeten halen en dat is haar ook gelukt.

De bloemen en de bladeren dat is mijn nieuwe aanwinst van de beurs, die zijn dus van Crealies
Ik heb voor het kaartje een Karen Doodles stempel gebruikt en op de tag staat New York marathon.
KiKa loopt in paarse broeken en oranje t-shirts, dus Rosie is ook helemaal klaar voor de marathon.
Deze kaart is voor mijn dochter en ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.


12 opmerkingen:

  1. oh wat goed van je dochter zeg, er kan niet hard genoeg voor kika gewerkt worden, super!
    Mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren! Super dat je dochter dit gaat doen voor Kika!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marianne, ik ben er gewoon helemaal stil van. Wat supergaaf zeg. Zo goed over nagedacht en prachtig uitgevoerd. Ik ga duimen dat je dochter het gaat halen. Knap hoor!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zo'n initiatief kan ik heel stil worden, geweldig wat een kanjer van een dochter heb jij zeg !!
    Je kaartje is ook helemaal super en geweldig zoals je hem hebt aangepast op de marathon !!
    Fijn weekend,
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toepasselijke kaartje ! Mooie kleurencombi, past goed bij het blog op het moment. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en wel heel toepaddelijk ben gelijk volger geworden

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toepasselijk bedoel ik nattuulijk hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    ik neem mijn petje voor jouw dochter af hoor. Ik zal duimen, dat ze over de eindstreep komt. En daar helpt jouw kaart zeker ook aan mee. Wat een leuke, mooie kaart zeg!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww wat goed van je dochter!!!
    Je kaartje is geweldig mooi en heel toepasselijk!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Marianne, ik wens je dochter veel succes bij het lopen van de marathon.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n prestatie verdient wel een prachtige kaart hé! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne