zondag 20 november 2011

A special wish for you (3)

Hallo allemaal
Vandaag een kaartje met een tekst die ik al zo vaak heb gebruikt, maar hij is zo algemeen vandaar dat ik hem steeds pak. Je kan die tekst voor iedere gelegeheid gebruiken.
Ik heb dit keer een stempel gebruikt van Sugar Nellie en hij heet Hippie Chick.
Ik vind vooral de ogen mooi, die zijn zo groot.
Ik heb voor de bloemen weer de rose creation gebruikt.
Krijg de foto niet helemal goed want het reflecteert een beetje door de glitter op de bloemen.

Fijne dag allemaal en groetjes Marianne

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Marianne... erg mooie kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supergave kaart Marianne!
    fijne zondag!
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww Marianne
    wat een super mooi kaartje, prachtig kleurwerk en schitterende details.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kaart Marianne!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een prachtige kleurencombi en schattig sassy meisje gebruikt zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!! Prachtige kleuren en wat een lieve stempel. Schiterrend, liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww weer heel mooi zeg !! super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne, wat is je kaart mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne