donderdag 3 november 2011

Vandaag geen kaartje...

maar een foto van wat ik op de beurs gisteren heb gekocht.
Ben gisteren met Sandra heengeweest en wat een drukte is het daar.
Was erg leuk Sandra en zeker voor herhaling vatbaar.
Rijen dik al om tien uur bij de opening.
Dan mag je van geluk spreken dat je je kaartje al hebt, want dan kan je zo aanluiten in de rij.
Zijn bij de bekende kraampjes geweest, Nicole, Simpel scrappen, crealies en nog veel meer.
Ik heb mij netjes gedragen, lijkt niet veel maar die doos met kleurpotloden doet het totaalbedrag aardig hoog maken.
Maar goed.. geld moet rollen, moet je maar denken.

Fijne dag allemaal.


11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal mooi uit,Geniet van je spulletjes en lekker aan de slag ermee.
    Wij gaan zaterdag ....ben benieuwd.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marianne,

    idd geld moet rollen en voor onze prachtige hobby hebben we gewoon af en toe nieuwe spulletjes nodig...
    die doos komt mij bekend voor :-)) ik vind het heerlijk werken met de derwents! veel plezier ermee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen...was er ook gisteren...en wat een drukte deze keer..ben nog van het bijkomen..hihi

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is een verslaving, maar wel een hele leuke.
    Wat een prachtige doos met potloden,
    zijn dat nou de beroemde derwent potloden, en kleuren ze echt veel beter als de aquarel potloden van bruynzeel.
    Veel plezier met je mooie spulletjes gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk aankopen heb je gedaan, veel plezier met je spulletjes Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oohhh....geweldig dat je de doos hebt kunnen bemachtigen. Heel veel plezier met al je aankopen en maak er iets moois van.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige spullen heb je gekocht Marianne, heel veel plezier met je nieuwe aankopen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige spullen heb je gekocht. Leuk hoor. Daar zul je veel plezier aan gaan beleven.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    Wat een leuke aankopen heb je gedaan. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Ik ben eens even op je blog langs gegaan omdat ik net als jij ook DT lid ben bij NKUB. Wilde je laten weten dat ik hoop op een prettige samenwerking. Wordt ook gelijk volger bij je.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave aankopen Marianne !! Ben nu al benieuwd wat voor moois je hiermee maken gaat. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige koffer met potloden en ook de andere spullen zien er prachtig uit. Veel plezier ermee.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne