maandag 7 november 2011

You look fabulous

Hallo allemaal,

Ik wil om te beginnen even zeggen dat mijn dochter de marathon had gelopen in 4 uur,10 minuten en 55 seconden.
Ik vind het werkelijk heel knap van haar. Ik zou het niet kunnen.

Ik ga vandaag een kaartje neerzetten uit de nieuwe Sugar Nellie serie, dat zijn de adorables.
Nou ze zijn met recht adorable.
De eerste die ik gemaakt heb is Lizzie.
Deze stempels zijn ook zo gaaf om in te kleuren.
Het papier is oud, gekocht bij Carla met die aktie een paar weken terug maar daarom niet minder mooi.
Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en een fijne dag verder.

Groetjes Marianne



11 opmerkingen:

  1. ziet er super mooi uit zeg heel fijntjes, nou wat knap van je dochter ik doe het haar niet na ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marianne, leuke kleuren zo bij elkaar, je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi...en knap hoor van je dochter zo lang te kunnen lopen.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marianne,
    wat een topprestatie van je dochter!! Je kaart is ook toppie! prachtige stempel idd net als de rest, zoals altijd:0))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap van je dochter, zo'n mooie tijd lopen! En je kaartje vindt ik ook weer helemaal TOP! Mooi ingekleurd en mooie stempel!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat een prestatie van je dochter, knap hoor!

    Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt Marianne.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe prestatie van je dochter, Marianne. En ook van je kaart. Ik vind hem erg mooi!! Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prestatie voor je dochter, hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal van haar. Echt iets om trots op te zijn. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt meis. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhh wauw, ik ben verliefd! Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren, mooi papier, maar die stempel! Het is werkelijk adorable en hoe je hem hebt ingekleurd. Echt geweldig zeg. Waar kleur jij mee? Ik zou willen dat ik het zó goed kon. Echt helemaal geweldig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohw en ook helemaal geweldig dat je dochter zo'n goede tijd heeft neergezet en hem heeft kunnen uitlopen. Daar mag je met recht trots op zijn!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart,zo mooi ingekleurd dit afdrukje.
    Mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne