zaterdag 24 december 2011

2012 Happy Newyear

Vandaag een kaarje die ik heb gemaakt voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging blog.
Het thema moet zijn Nieuwjaarskaart. Ik laat alleen de tag niet zien daar, want de tekst mag alleen Nederlands zijn op dat blog en dat was ik weer vergeten. Staat natuurlijk weer een Engelse tekst op, die fout heb ik pas vier keer gemaakt, dus dat valt alles mee. (HAHAHA)
Maar deze keer hoef ik het niet te veranderen, ziet niemand daar.
De bloemen zijn van Crealies, en de klok en de hoekjes zijn van Tim Holtz.
2012 is weer die nestabilitie en op de tag staat Happy Newyear



23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Marianne!! Erg mooie kleuren combi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, kan ik me zoo goed voorstellen want de meeste teksten die we hebben/verzamelen zijn Engels. Je kaart is enig in hele gezellige warme kleuren met super leuke details!
    Fijne dagen Marianne,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al weer zo'n geweldig mooi kaartje. Wat een leuke kleurencombi heb je gebruikt.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weer zo'n geweldig mooi kaartje. Wat een leuke kleurencombi heb je gebruikt.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,

    wat een leuke kaart! Ik ben gek op nieuwjaarskaarten, probeer altijd een originele kaart te ontwerpen....Deze is heel mooi van kleur en leuk met die tag. En wat lachen die Engelse tekst.....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart prachtig Marianne, het is ook een leuke sketch he. De stempel vind ik ook mooi en zo vrolijk.

    Fijne feestdagen, groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha die Marianne toch:0) och ja zou mij ook gebeuren...je kaart is echt mooi geworden! aparte kleurencombi en weer super details!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, ik ben wel niet zo voor zwart maar op die manier komt het goed tot zijn recht. Fijne feestdagen en een super creatief 2012
    Groetjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart, je hebt het onderwerp leuk weergegeven en dat van die tekst, hihi, ik herken dat probleem.Kaartje klaar en dan ....oeps.....moest nederlandsae tekst zijn, haha.Lieve groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Marianne...
    De 'misser' is zeer herkenbaar hahaha.... We zijn gewoon te veel engels 'bezig'...
    Kom je ff op mijn blog kijken....
    Fijne Kerstdagen...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihihihi..nou Marianne, je bent echt niet de enigste die dat zou gebeuren, zou ook net iets voor mij zijn hoor ! Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt, de klok van Tim past er perfect bij ! Fijne feestdagen en een creatief maar vooral gezond 2012 !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart!
    Fijne kerstdagen en een goed 2012 van Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige uitwerking van de schets, leuke digi met warme mannenkleuren.

    Fijne kerstdagen...

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke en gezellige kaart is het! En ja die Nederlandse tekst, daar dreig ik ook steeds in te tuinen...
    Gezellige dagen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi kaartje Marianne
    Fijne Kerstdagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wel een hele mooie kaart!!
    en van die tekst...hihi.
    dat had ik ook een keer, gelukkig kwam ik daar net op tijd achter. phoe!! (:
    mooie uitwerking van die sketch.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een superleuke kaart zeg marianne, en dank je wel voor je kerstwensen hoor, ook voor jou en je gezin wens ik deze natuurlijk toe
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart weer Marianne,top!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige stempel. Mooie kaart weer!! Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is helemaal leuk, ik ga ook weer mijn best doen om mee te doen, maar vind hem dit keer best wel weer lastig.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marianne, prachtige kaart in mooie kleuren.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne