vrijdag 30 december 2011

Be happy for this moment (03)

Vandaag een kaartje met een Sugar Nellie stempel, hij heet Domestic Goddess.
Dit plaatje heb ik ook weer met de nestabilitie verlengd, het was geen rand die steeds herhaald, maar deze kan je toch ook wel verlengen. De rand is licht geschulpt en ik heb hem iets bijgeknipt op het punt waar ik halverwege gestopt was.
De bladeren. doilly en vlinder zijn van Cheery Lynn.
De kleine hoekjes zijn van Tim Holtz.
De tekst heb ik al vaker gebruikt, hij is vrij algemeen dus voor heel veel kaarten te gebruiken.


16 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon kaartje. Die paarstinten vind ik geweldig, prachtige bloemen en de stempel is weer supermooi gekleurd. De rok, maar ik vind die zwarte haren ook prachtig! Complimenten weer.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis weer een beauty Marianne.... alles klopt weer gewoon! Prachtige paarstinten! Erg leuk dat je even laat zien dat je Domstic Goddess weer verlengd hebt; bedankt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word helemaal blij van deze prachtige paarse:0) kaart! wat een gave details en sketch! helemaal goed!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhhh wat is deze gaaf zeg, geweldig!!!!!
    Hele fijne jaarwisseling en een heel mooi, gezond, gelukkig en creatief 2012 toegewenst.
    Lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, de kleuren zijn echt prachtig. En de stempel is ook al zo leuk: goed gedaan!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat weer mooi geworden Marianne, ik vind dat je het supergaaf ingkleurd hebt en die Sassy's blijven onwijs mooi om te gebruiken. Al met al weer een pronkstukje van je hand ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Het is een BJOETIE in al die paarse tinten ☺☺☺ en zo komt je workshop weer van pas.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is weer geweldig mooi. Prachtig die paarstinten. Echt weer een gave kaart voor een tiener vind ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super kaart zeg, wat heb je dat slim opgelost zo, ik denk dat ik te rissig daar voor bent en zo door draai hihi,
    fijne jaarswisseling en een goed 2012 toegewenst xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi kaartje Marianne
    prachtig die paarse kleuren

    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw Marianne, wat een schitterende kaart zeg. Prachtig.

    Alvast een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig Marianne! Erg mooi, dat paars!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje weer Marianne, heel mooi in die paarstinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje,en vooral met paars super.En een fijne jaarwisseling groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne