maandag 26 december 2011

Bij deze wensen wij jullie .......

Ik wil voor vandaag toch nog een kerstkaart neerzetten, want dan heb ik al weer 23 stuks staan in een map waar er 30 in moeten zitten.
Dus jullie begrijpen er komen er nog 7 aan.
Vandaag een kaart met een Whiff of joy stempel.
Deze stempel heb ik al heel lang en toch zag ik geen kans om hem knap in te kleuren, het vlak is veel te groot en te veel in één kleur. Ik wou er schaduwen bij hebben.
Totdat ik een filmpje op het copic benelux blog zag en dacht nu ga ik dat eens proberen.
Ik zelf vind hem nog niet perfect ingekleurd, maar als ik maar genoeg oefen gaat me dit ook wel lukken, voor de eerste keer zo inkleuren vind ik hem best aardig gelukt.
De takjes die zijn van  Cheery Lynn.

En ik wil met deze kaart gelijk meedoen aan de wedstrijd bij EHI-blog, je moet stansen en embossen en dat heb ik gedaan op deze kaart.

Fijne dagen verder allemaal, wij gaan lekker eten bij mijn dochter.
Groetjes Marianne

21 opmerkingen:

  1. Je zou de plooien nog iets duidelijker kunnen doortrekken en dan heb je volgens mij een perfect resultaat Marianne! Als je de afbeelding er uit wilt laten springen.......iets minder oranje papier gebruiken dan je nu hebt gedaan hoewel het wel helemaal mijn kleurtjes zijn en ik het een prachtige kaart vind!!!!
    Geniet bij je dochter, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    ik vind het een pracht van een kaart! En die schaduwen in de jurk zijn toch prima gelukt?!
    Fijne dag....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    Wat is die gaaf!!! Die kleuren, echt prachtig.
    Fijne 2e kerstdag.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    Het is een PRACHTIGE kaart in deze kleuren combinatie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met gedurfde kleuren voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het schitterend gelukt hoor Marianne, die plooien. Prachtig kaartje met mooie kleurencombi. Fijne feestdagen !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Marianne, mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze anders fantastisch ingekleurd hoor! Ik zou het in elk geval niet beter kunnen ;-)
    Wat een prachtige kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit ook weer een geweldig kaartje, hoop dat je fijne dagen hebt gehad en lekker hebt gegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachige kaart Marianne en superzzz ingekleurd hoor! Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Marianne, prachtige gekleurd en geweldig gecombineerd met leuke details.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat mooi en ik vind het prachtig ingekleurd. Natuurlijk wordt het elke keer mooier .. gaaf hoor. Ik vind het een prachtige kaart en ik verheug me al op de volgende zeven ;-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie kaart hoor.Aangename kleuren voor het oog. Ik vind em heel erg geslaagd hoor.Succes met de challenge van EH
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey, mooi gedaan hoor, ik kwam er achter dat ik wel volger bij je ben, maar dat je niet in mijn lijst stond, is nu gedaan, kan ik je wat beter volgen.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Marianne

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje, prachtige kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi die Marianne,

    Wat heb je een leuke kleur voor je kaart gebruikt. Het is echt een kerstsprookje. Niet goed ingekleurd. Ik vind het echt goed gedaan. Als jij meer gaat oefenen worden het super ingekleurde kaarten. Je hebt er gewoon aanleg voor.
    Gezellige jaarwisseling en het beste voor 2012.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En heeft het gesmaakt bij je dochter?! Wat een schitterende stempel, je hebt haar ook prachtig ingekleurd. Mooie kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne