woensdag 7 december 2011

Birthdays are nature's way of telling us to eat more cake

Ik heb voor vandaag een tasje opgepimpt.
Ik moet er bij zeggen dat foto niet goed te krijgen is want de stickles weerkaatsen te hard.
Dus hij lijkt heel glitterig, maar dat valt best wel mee.
Ik heb het hart en vlinders van Cheery Lynn gebruikt en nestabilities voor de love tekst langs de rand.
De grote bloemen dat is de rose creation.
Vogelkooi, man met papraplu en de kleine vogel er boven op zijn van Tim Holtz.
En de bladeren dat is van Marianne design.
Het losse tag dat is een mal van de cuttlebug.
Verder vond ik dit heel leuk om te doen, weer wat anders als een kaart.
En het voordeel was dat het een erg groot vlak was om te vullen dus kon ik mijn hele grote bloem kwijt, die meestal te groot is voor een gewone kaart.




15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, schitterende kleuren en die tekst is geweldig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, Marianne, heel mooi.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf tasje heb je gepimpt Marianne! prachtige details! je zult het maar krijgen op je verjaardag:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey, een keer geen cutie stempel..maar daarom niet minder mooi hoor ! Het is een schatje je tasje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig tasje zeg,prachtige kleurencombinaties ook. Helemaal top weer. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuk tasje gemaakt hoor, dat Tilda papier is prachtig, leuk dat je nu alles in die tint af kunt werken. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend tasje heb je gemaakt, het ziet er geweldig mooi uit.

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtige kaart! Zoveel prachtige details!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tasje Marianne, leuke kleurtjes!
    Super!!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    wat een leuke tasje heb je er van gemaakt. Mooie kleuren en die bloemen zijn prachtig. Ik heb bloemen liggen van Crealies en die zijn eigenlijk ook te groot voor een kaart, maar dit is een heel goed idee! Ga ik onthouden!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige tekst. Echt helemaal super! Je tasje is ook helemaal mooi geworden met die prachtige bloemen, leuk vogelkooitje met kooi en noem maar op. Prachtige details ;-)!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne