zaterdag 31 december 2011

Happy Newyear

Voor vandaag toch nog een kaartje.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de laatste Karen Doodles wedstrijd, voordat hun blog van naam verandert. Heb er alle vertrouwen dat het nieuwe blog net zo leuk wordt.

Ik heb dit keer de stempel best friend gebruikt, vind dit stempeltje zo lief.
Je moest dit keer de klok er bij hebben staan, ik heb de klok van Tim Holtz gebruikt.
Verder zijn de bloemen van Crealies en de bladeren van Cheery Lynn.

Verder wl ik iedereen een prettige oudejaarsdag wensen.
Groetjes Marianne

11 opmerkingen:

  1. Oh, deze is ook weer zo mooi geworden! Prachtige kleuren!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd is het geworden marianne! bedankt voor alle mooie creaties het afgelopen jaar! Ik heb je blog met plezier gevolgd:0)
    alle goeds voor 2012 en tot blogs in het nieuwe jaar!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Marianne, ik bedank je nog voor de leuke reacties van mijn kaarten en ik wens je een goede jaarwisseling toe. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne oudejaarsavond Marianne en ik wens jou en je familie het allerbeste voor 2012. Ook dit kaartje is weer supermooi, prachtige kleurencombi ! Kortom, een echte Marianne kaart ! Heel veel succes met deze laatste challenge ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje weer Marianne, ook jij een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje zeg. Leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    We wensen je een fijne jaarwisseling toe.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Een gezond 2012.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat een mooie kaart, Marianne! Mooie kleuren en details heb je weer gebruikt en de klok van TH vinden we allemaal geweldig!
    Bedankt dat je meedoet bij de laatste KD NL challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een ontzettend leuk kaartje. Hele leuke kleuren heb je gebruikt en een enige digi.
    Leuk dat je meedoet aan de laatste uitdaging van Karen's Doodles NL.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh het is weer een geweldige mooie kaart geworden.

    Gezellig en leuk dat je meedoet aan de allerlaatste challenge van Karen Doodles Nederland.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk tafreeltje! Gezelligekleuren en mooi gebruik van details.

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne