maandag 12 december 2011

Jolly old Saint-Nicolas

Ik wil om te beginnen mijn nieuwe volgers welkom heten.
Wie had dat gedacht, negen maanden geleden begonnen en heb al 105 volgers.
Dank je wel hiervoor allemaal, ben ik erg blij mee.

Vandaag een kaartje waarmee ik wil deelnemen aan een challenge op een blog.
Het blog heet "een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog", ik moet zeggen is wel lange naam.
Ik heb een stempel van Karen Doodles gebruikt, en onder de sneeuwman staat Jolly old Saint-Nicolas.
Dan begrijpen jullie ook de koptekst.
Je moest aan een paar eisen voldoen en dat is knopen en brads gebruiken.
Het zijn er niet veel maar ze zitten er wel op.
De tweede tag heb ik kaal gelaten, kan je er nog lekker een boodschp op schrijven.
Fijne dag allemaal.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    ik vind het ook een lange naam haha, kort het meestal af...
    Wat een leuke modelletje heb je gemaakt! prachtige details, gewoon een supergave kaart! Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals Jolanda al zegt, een supergave kaart. Heel leuk gedaan en een schattig stempeltje. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Vooral de kerstboom met de pompommetjes is superleuk gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie heb je gemaakt Marianne,ook de stempel van Jolly Old Saint-Nicolas(heeft mijn dochter ook gebruikt..hihihi)....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig geworden, Marianne! Je heb die Jolly Old leuk verwerkt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Marianne,
    een schitterende, leuke, gezellige kaart gemaakt. die bloemen zijn heel mooi!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne
    Wat heb je het weer mooi inelkaar gezet, het ziet er weer super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kerstkaartje, heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat supergaaf Marianne, ik ben blij dat je zoveel inspiratie hebt, dit is ook weer een supergaaf kaartje. Tevens bedankt voor het meedoen bij EHI. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die Marianne,

    wat een leuke kaart! Fijn als je inspiratie hebt, hè? Mooi die bloemen met die minibrads erdoor!
    En wat top, zeg zoveel volgers! En nu maar hopen dat ze niet alleen maar voor de candy volgen.
    Groetjes en tot blogs maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne
    wat een gaaf kaartje! Mooi die labels
    en die pompoentjes in de boom, erg leuk gedaan!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige details, zeg. De kaart is helemaal leuk!!Suc6 met de challenge. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Marianne, lekker vrolijke kleurtjes.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje en zo mooi!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw super mooi Marianne!
    Dankjewel voor het meedoen bij EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne