maandag 19 december 2011

Let it snow

Vandaag weer een kerstkaartje met een stempel van Molly Bloom.
Hij heet Snowball George.
Heb op de tag Let it snow gestempeld, vond ik wel toepasselijk.
Ik heb de rose creation gebruikt voor de bloem, maar dit keer 6 lagen dik gedaan.
De witte bolletjes komen bij de Wibra vandaan, een hele grote zak voor één euro, daar kan je je lekker mee uitleven. Gewoon door de midden snijden en plakken.
Heb die bollen inmiddels ook al in rood en zwart, gewoon de tuincentra afrijden. Het is vulling bij bloemen en planten.
De tekstvlaggetjes dat is een nestabilitie, die komt de komende weken nog meer langs maar ik mag die kaarten er nog niet op zetten. Ze liggen al wel klaar.


18 opmerkingen:

  1. Woww wat is ie weer prachtig Marianne!!!
    Prachtige kleurtjes en super leuke details weer....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    Let it Snow is PRACHTIG. De kleurencombinatie vind ik GEWELDIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beautie zeg, geweldige kleuren ook. Super gedaan.
    Fijne dag, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een enige kaart Marianne, schitterende kleuren en hele leuke details! Die bolletjes..........hebbe, hebbe, hebbe!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke kaart Marianne! supermooi gemaakt! die vlaggetjes nestie vind ik erg gaaf!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige kaart. Mooie details! En bedankt voor de tips!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er weer helemaal tip top uit Marianne, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie originele kleurtjes Marianne, ik vind hem supergaaf geworden met prachtige details. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een mooie en ook vrolijke kaart! Ik krijg nu nog meer zin in sneeuw..........maar helaas, niets van dat witte goedje hier in Ede. Dan maar lekker vaak naar deze kaart kijken!!!

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart!!! Ik vind de "vlaggetjes" met de tekst snow aan de zijkant heel erg leuk. Ook je afbeelding is prachtig ingekleurd.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww Marianne
    wat een super gaaf kaartje leuk gedaan zeg die letters!

    Groejtes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje weer Marianne. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart met verrassende kleuren, erg leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gaaf kerstkaartje, mooie kleuren ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooooooooo lief!!Leuk hoor die stapel "sneeuwballen". Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne