woensdag 14 december 2011

Merry christmas

Vandaag een kaartje met een stempel die speciaal is getekend voor de club van Tiets.
En de stempel komt van pink cat studio, hij is erg leuk.
Ik heb alleen de vogel en het kerstpoppetje los geknipt.


De doilly is van Cheery Lynn.
En de grote bloem dat is de rose creation, deze keer heb ik hem bewerkt met embossingpoeder.
De blaadjes zijn van Marianne design.


De witte bolletjes rand langs de foto die heb ik gekocht bij Wibra.
Een hele zak vol en gewoon door de midden snijden en plakken maar, staat erg leuk.
Rond deze tijd loop ik altijd de tuincentra's af, alleen om spullen te kijken om op kaarten te plakken.

Tot slot de tag, daar heb ik het vogeltje aan gehangen.
De bruine sterretjes op de kaart komen bij de Xenos vandaan.
Fijne dag allemaal.



14 opmerkingen:

  1. hoi Marianne,
    wat een grappige stempel en je kaart is weer geweldig mooi! Prachtig die bloem bewerkt met embossingpoeder:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Laat ik nou ook met die digi bezig zijn nu....Ik laat em pas zien bij de nieuwe uitdaging van NKU.
    Wat een leuk idee om het vogeltje zo als bedeltje te gebruiken!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer Marianne , ook de roos vind ik super, ga dat vast ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke leuk kerstkaart een droppie van een stempel!!
    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het een bjoetie van een kaart Marianne, dat is een heel leuk idee het vogeltje losknippen ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige stempel! Die had ik nog niet gezien :-) En dat vogeltje op die manier is zo leuk!
    Je kaart en tag zijn erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met leuke stempel! De bloem heb je mooi bewerkt.
    Heb de sterretjes van Xenos ook bij anderen op kaarten gezien, maar kan ze bij 'onze' Xenos niet vinden, helaas.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,

    wat een leuke kaart! Die bolletjes, wat een idee, zeg! Heel leuk! En de stempel is grappig! Geeft altijd en leuk effect als het hoofd in verhouding te groot is....
    Je bloem is super!
    En je tag tenslotte: heel mooi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, leuke stempel en de roos vind ik ook super mooi met het embossingpoeder erop.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, prachtig gemaakt.
    Hele leuke kleurtjes met mooie details.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is leuk geworden. Ik heb de mijne vandaag ook gemaakt, is weer heel anders geworden, komt deze week wel op mijn blog te staan.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart marianne, ik val helemaal voor die schitterende roos!!!
    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne