zaterdag 3 december 2011

Noel

Voor vandaag weer een kerstkaart.
Ik heb deze keer een Magnolia stempel gebruikt, vind hem schattig.
De bladeren onder het rendieren en de zwarte sneeuwvlok op de kerstster die zijn van Tim Holtz.
En voor de rest heel veel gebruikt van Marianne design.
Het zal hem in de naam zitten dat de dingen van haar mij zo aanspreken.
Ik wou dit keer gewoon een keer heel andere kleuren gebruiken en het is dus biege, zwart en geel geworden.
Die kleine sterren op het plaatje dat zijn de sterretjes bij de Xenos vandaan, prima kleur voor deze kaart.
Fijne weekend allemaal


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie...heel apart zo deze kleuren...super!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit weer, Marianne!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Marianne,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    En wat heb je mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Marianne!!! Wat heb je prachtige kleuren gebruikt.... heel apart; toppie!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhhh wauwwww Marianne,
    wat een super mooi kaartje, ik ben helemaal weg van het papier en de kleuren die je hebt gebruikt.....Geweldig!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg die kleuren en je stempel past er zo perfect bij. Helemaal top! Jij maakt zulke mooie kaarten, ik bezoek graag je blog om steeds het nieuws te zien. Bedankt voor de inspiratie steeds weer.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooie kaart marianne! heel apart deze kleurencombi!
    fijn weekend
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    deze kaart is heel mooi. Leuk om eens andere kleuren te zien. En het stempeltje is echt schattig.
    Ik zie alleen geel niet echt, of ligt dat aan de foto?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ger Janne,
    Er zit wel gelige kleur in, maar komt door de foto niet zo goed te voorschijn.
    Soms maak je een foto en dan sta je verbaast te kijken hoe een kleur te voorschijn komt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, mooi gemaakt Marianne, ik vind de kleuren helemaal super.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleurencombi en superleuke stempel heb je gebruikt. Het is zoals altijd weer een supergaaf kaartje Marianne. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart ,prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Marianne,
    ben even op je blog gaan kijken, jij maakt leuke creaties, deze kaart is ook zo mooi gemaakt en dan word je volger van mij.....bijzonder.
    mooie kleurencombinatie.
    geweldig!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Marianne. En de kleurencombinatie is ook schitterend. Mooi ingekleurd trouwens ook.
    Hartelijke groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een mooie kaart met heel bijzondere kleuren!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa Marianne, wat een plaatje!! Je hebt zulke mooie details weer gebruikt. Schitterend. Leuke kleuren zo hoor! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marianne, wat een plaatje van een kaart, ik vind hem echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan, vooral de kleurencombinatie vind ik prachtig!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne