zaterdag 10 december 2011

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Dit is mijn bijdrage voor de challenge nummer 8 bij het Nederlandse Kaarten Uitdaging blog.
Je moet een kaart maken naar aanleiding van een sketch, die ik er voor jullie bij zet.
Zag mijn kans schoon om eens te werken met de cuttlebug folders,.
Ze zijn erg leuk, maar in de praktijk gebruik ik ze toch wel erg weinig.
Het stempeltje is er één van het Magnolia event. (geloof ik)
De sterretjes en de sneeuwster zijn gekocht bij de Xenos.
Mijn plaatje vind ik deze keer niet mooi ingekleurd, heb hem bij avondlicht ingekleurd en dat ga ik dus niet meer doen. Hij is voor mij dus een stuk minder als anders. Heb al eens gehoord van daglampen, maar of die zo goed zijn weet ik ook niet. Hoor ik ook positief en negatief nieuws over.
Fijn weekend allemaal.


12 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Marianne.... niks op aan te merken!!! Erg leuk die blokjes met CB-mallen... ideetje!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, Marianne! Tis ook zo'n leuke sketch...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch wel meevallen, van dat slecht inkleuren. Ik heb een daglichtlamp maar gebruik die alleen voor de kleurtjes te checken van het papier of die matchen als ik savonds bezig ben. Je kaartje is schitterend Marianne, zo leuk bedacht dat sneeuwsterretje. Prachtige uitwerking van de sketch. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart..ik gebruikt mijn daglichtlamp(peertje)alleen in de wintermaanden...zou niet zonder kunnen.

    Groetjes,Willu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marianne,
    Ik vind de kaart super!!!!
    De schets is dan ook helemaal leuk, ga proberen om nog mee te doen met de uitdaging!!
    Ik heb geen daglichtlamp maar mijn man heeft een tl bakje opgehangen boven mijn bureau met een cool white buisje werkt echt prima!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marianne!
    Ik kleur s'avonds altijd met mijn daglicht lamp, ik heb gewoon een daglicht peertje in mijn bureaulamp werkt perfect.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    Geweldig mooie kaart is het geworden. Ik vond het ook erg leuk om deze sketch te mogen maken. Hoop dat er veel kaarten ingezonden gaan worden.
    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Marianne,
    je kaart is prachtig en wat een leuke sketch! fijn weekend:0)
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marianne,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze sketch, ik vind hem erg mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne, als ik de tijd kan vinden ga ik ook nog met deze uitdaging meedoen, leuke sketch. Ik zou mijn daglichtlamp niet meer willen missen hoor, als het zo somber is als nu dan gebruik ik hem zelfs overdag. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Marianne, wat een plaatje, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne