donderdag 8 december 2011

Sending hugs & kisses & birthday wishes

Vandaag een oudje voor mij.
Heb van de week niet veel kunnen knutselen en tot overmaat van ramp is mijn lamp vanavond ook nog stuk gegaan, dus het licht zit ook niet mee.
Eerst even naar de winkel morgen en twee lampen halen, zo dat er ook weer een reservelamp ligt.
Ik ga een kaartje neerzetten van Sugar Nellie en deze stempel heet Verity.
De bruine takjes bij de bloemen dat is gedaan met flowersoft.
De tekst heb ik ergens op internet gevonden.
De bloemen die zijn van Marianne design.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

15 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne, eindelijk weer tijd om een reactie bij je achter te laten. En ik val met mijn neus inde boter. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg. De stempel is erg mooi en de gebruikte kleuren versterken dit alleen maar. Erg mooi resultaat.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mooie kaart! Mooie kleuren en prachtig ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en ik blijf het zeggen, wat kleur je toch prachtig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.

    Gr. Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief stempeltje en prachtige kleurencombi. Je hebt er weer een schitterend kaartje van gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart en wat een mooie kleuren. Echt heel mooi gedaan!!!! Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer beeldig uit...gebruikt je ook losse daglichtlanpen van Philips?..ik wel..een uitkomst!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha die Marianne,
    wauw wat een supergave kaart heb je gemaakt! ik vind dat label heel leuk en deze stempels blijven gewoon mooi:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Marianne!
    Prachtig die blauwtinten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie weer Marianne, respect hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,mooi ingekleurd je afdrukje.
    Super papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,

    wat een lief kaartje! Ik vind de label met de tekst echt prachtig! En de kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd.
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook je 'oude' kaarten zijn prachtig Marianne!!! Vind de kleuren weer schitterend!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Marianne, hele mooie kleuren en de stempel is geweldig.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne