zaterdag 24 december 2011

Winnaar kerst candy

Ik kom nog even terug om de winnaar bekend te maken van de candy.

Ik heb mijn man een nummer laten roepen en hij zei nummer 37.
Nummer 37 is Ellen en omdat er twee opstaan zet ik even haar blogadres erbij.
http://ellen-startsscrapping.blogspot.com/

Dus Ellen als je dit leest wil je dan even je adres sturen zodat ik je de candy kan toe sturen.
Van harte gefeliciteerd met je candy en ik hoop dat je hem leuk vindt.
Zoals je weet doe ik nog een verrassing bij de stempels.

En voor degene die nu niet gewonnen heeft ik zet er over een paar weken weer een candy op, dus ik zou zeggen hou mijn blog in de gaten dan kan je weer kans maken.

Groetjes Marianne

4 opmerkingen:

  1. ellen nummer 37 van harte hoor ;-)

    en jij bedankt voor de verloting!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, dat ik gewonnen heb! Leuke kerstverrassing natuurlijk.
    Ik heb je zojuist mijn adres gemaild.
    Heel erg bedankt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Ellen 37, veel creaplezier :-)
    Bedankt Marianne dat ik mee kon doen met de verloting.
    Nog een fijne Kerstweek
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd van de andere Ellen.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne