donderdag 15 december 2011

Wishing you happy holidays

Met het oog op de feestdagen wil ik iedereen prettige feestdagen wensen.
Er is geen makkelijker manier om het via je blog te doen.
Ik heb hiervoor een kaartje gemaakt en die ga ik er gelijk even bijzetten.
Het is een stempel van Whiff of Joy en hij is uit de Nora en Ben serie.
Die serie vind ik helemaal te gek en ik heb hem dan ook helemaal.
De rand is een Martha Stewart pons.
Bloemen  zijn van Marianne design, en de klok dat is een nestabilitie.
De klok gebruik ik niet veel maar voor dit soort gelegenheden is hij perfect.
Fijne dag allemaal.
Groetjes Marianne

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en jij ook hele fijne feestdagen!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marianne,leuke stempel,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,

    Zoals je ziet breng ik direct een tegenbezoekje en heb eens goed naar je kaarten van de afgelopen tijd gekeken, leuk!! IKk geloof dat ik je nickname wel herken van de Club van Tiets, wat een talent zit er daar bij elkaar in Den Helder!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje Marianne!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart marianne en voor jou ook fijne feestdagen en de beste wensen! dat 2012 maar een goed en creatief jaar mag worden:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaartje geworden en jij natuurlijk ook hele fijne feestdagen, een prachtig uiteinde en een mooi begin!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart Marianne en jij natuurlijk ook hele fijne feestdagen en een gelukkig maar vooral gezond 2012. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Marianne, en ik wil je ook fijne feestdagen wensen en een heel goed 1012.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit weer een prachtige kaart!! Jij ook hele fijne feestdagen en een creatief 2012 gewenst!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach die is ook al weer zo schattig, ook voor jou hele fijne feestdagen en een bijzonder mooi, creatief en gezond 2012.
    Bij deze wil ik je ook bedanken voor je leuke reacties , doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Marianne! Vooral de bloemen zijn perfect geslaagd! Fijne Kerstdagen,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart en natuurlijk ook voor jouw hele fijne feestdagen!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je voor ons gemaakt!
    Natuurlijk wens ik jou ook heel gezellige dagen en een fantastisch 2012!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Marianne.
    Ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en creatief 2012.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en jij ook hele fijne feestdagen.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk kaartje, leuk bedacht die klok erbij. Ook jou alvast hele fijne feestdagen. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne,
    Dank je wel dat je volgster bent geworden van mijn blog. Ben nu op jou blog aan het "snuffelen" en dat "ruikt" naar meer.....dus je hebt er een volgster bij.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt weer twee schattige en schitterende kaarten gemaakt. Ik wens jou ook hele fijne dagen. Geniet ervan en een schitterend en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne