zaterdag 7 januari 2012

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag weer een kaartje voor het Nederlandse Kaarten Uitdaging blog.
Er is deze keer geen thema aan verbonden, alleen een bepaalde sketch aanhouden.
Die heb ik zelf deze keer gemaakt en die zet ik er bij voor jullie.
Ik heb een nestabilitie gebruikt voor de bloemen en voor de rest heel veel van Marianne design.
Het papier heb ik bij Simpel-Scrappen gekocht met die leuke actie.
Dus het is wat ouder papier, maar wat maakt het uit.

Ik hoop dat er weer veel mensen meedoen, en voor degene die meedoet veel sucees.
Groetjes Marianne



22 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Marianne, precies volgens de sketch, een mooie kaart heb je hiervan gemaakt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt! Lekker vrolijk! Het is ook een hele leuke schets!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurrijke kaart Marianne! Hele leuke sketch en wat een geinig stempeltje is dat
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    wat een leuke kaart!! Lekker vrolijk. Leuke sketch ook. Ik ga weer eens kijken op de NKU. Altijd leuk om mee te doen.
    Groetjes, en oh ja, oud papier maakt mij ook nooit uit....als ik het zelf maar mooi vind.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hoor en heerlijk om al die kleuren te zien, daar worden we blij van.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart Marianne. Die kleuren zijn echt geweldig! Lekker vrolijk.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vrolijke kaart,de kleuren staan me erg aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurijke kaart.
    Leuke sketch.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave schets Marianne en wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt, prachtige kleurtjes gebruikt, heel vrolijk, kortom een echte Marianne-kaart. De schets is heel uitdagend en ga hem zeker maken. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige, kleurrijke kaart heb je gemaakt. Ik heb de schets ook genoteerd, dus wie weet maak ik er iets moois van :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige vrolijke kaart Marianne,leuk die stempel.
    Mooie kleur papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een hele leuke sketch bedacht Marianne en je kaart is ook weer superzzz:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje zeg, en van de kleurtjes wordt je lekker vrolijk!!!1
    Leuke schets heb je gemaakt zeg, ga proberen om mee te doen!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marianne
    Wat is dit toch een heel mooi kleurrijk kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne
    prachtige kleurrijke kaart met je eigen sketch, echt mooier kan het niet!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige vrolijke kaart, mooie uitwerking ook van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave sketch heb je gemaakt je kaart is ook super .
    ga van de week ook proberen er een kaartje mee te maken .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zooo Marianne, wat een vrolijke kaart en een geweldige sketch heb je gemaakt. Ziet er top uit!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahah! Daar worden we vrolijk van ;) gezellig al die kleurtjes!! Leuke kaart!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marianne,
    je kaartje is erg mooi geworden, de kleuren heerlijk vrolijk:)
    ik ben ook met de sketch bezig geweest,
    morgen zet ik hem op me blog.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi en bedankt voor de sketch!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne