donderdag 19 januari 2012

It's sort of crazy how much you, just one person can make me smile.

Vandaag een valentijnskaartje.
Ik heb weer een mannenstempel gebruikt, deze keer van Pixie Dust.
En hij heet Catching your heart, moet zeggen dat ze leuke stempels hebben.
Het patroon stond in het nieuwe Magnolia blad, maar het is geen moeilijk patroon.
De tekst heb ik ergens gevonden op internet, maar dat is een hele tijd terug, vind hem bij deze kaart goed passen.
En ik heb weer een klein deel van de vlaggetjes nestabilitie gebruikt.

Ik wil met deze kaart ook meedoen bij Jolanda op de site, als ze me hebben wil (hahaha).

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



Ik krijg met regelmaat de vraag welke nestabilities dit zijn.
Zal het er even onder zetten met de naam.
Er zijn twee soorten in.

Banner basics one

Banner basics two.



25 opmerkingen:

  1. zo super gaaf en een geweldige digi ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, inderdaad een leuke digi en wat heb je een mpoie kleuren gebruikt!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superlief kaartje zeg
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergaaf zeg. Ik vind hem echt helemaal bij elkaar passen en die kleuren, weer eens iets anders dan rood en roze voor valentijn. Inderdaad super, die tekst erbij.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer zeker wil ik je erbij hebben Marianne:0) Heel leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...
    Wat heb je een prachtige valentijnskaart gemaakt! Leuk model en mooie kleuren! Die tekst vind ik superzzz! suc6 en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    p.s; zet je mijn logo nog ff in je sidebar:0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart.Zo mooi ingekleurd weer. Kun je mij vertellen welke nestabillitie je precies gebruikt (naam of zo) want ik heb hem al een aantal keer gezocht maar ik kan hem nergens vinden......

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat een super kaart Marianne. Echt lekker stoer en toch ook zo lief. Erg leuke sketch ook en wat passen alle kleuren goed bij elkaar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cutie, marianne. Ik ben er helemaal weg van. Super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stoere valentijnskaart! Leuke kleuren combo en digi, wauw!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is toch ook weer super hoor, wat zijn de digi's toch gaaf die jij gebruikt. Ik denk dat ik ook eens op zoek moet naar wat andere stempels. Ik gebruik eigenlijk nooit jongens/mannen-stempels maar daar moet ik toch eens over na gaan denken.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind 'm hartstikke leuk! De banners zijn ook super om te gebruiken. Heb ze zelf jammer genoeg (nog) niet. Komt op mijn lijstje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supergaaf stoer kaartje Marianne. de jongenskaartjes maken gaat je heel goed af. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart!! Ik vind hem supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk is deze mooi, leuk om een hartje op te vissen. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne
    wat een super leuk kaartje is dit weer

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Marianne,
    bedankt voor je steeds weer zo lieve warme berichtjes op mijn blog!
    Wat maak jij mooie kaartjes zolas deze ook weer!Prachtig gemaakt mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Te gek gaaf kaartje Marianne!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gave kaart met een hele leuke digi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne,

    wat een superkaart is dit weer! Heel leuk model en schattige afbeelding.
    Mooie kleuren ook!
    Ik vind dat de tekst er erg leuk bij past!

    Groetjes en geniet van je weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig leuk kaartje!!!!
    Leuk dat je volger bij me bent geworden!! Dan kom ik altijd effe terugneuzen (beetje laat, ben een beetje druk...) maar wat maak jij super kaartjes zeg!!! Dus jij hebt er ook weer een volger bij!
    Ga morgen je candy plaatsen, leuk!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergave mannenkaart Marianne, ik volg je al een tijdje maar kon steeds geen reactie achterlaten.
    Blogger is niet altijd even aardig tegen mij, maar vandaag is het eindelijk gelukt!
    Bedankt voor al jou leuke reacties op mijn frutsels.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een supergave kaart gemaakt! Leuk plaatje en mooi ingekleurd.
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne