dinsdag 31 januari 2012

Happy Birthday

Vandaag weer een verjaardag kaartje voor de verandering.
Maar wel één met een jongens stempel deze keer.
Het papier hebben jullie al eens eerder gezien bij mij.
De stempel is van The Greeting Farm
Had in augustus vorig jaar een cricut expression  gekocht en die deed het voor geen meter.
Na twee maanden heb ik hem terug gestuurd en nog eens twee maanden verder de nieuwe cricut gehad, de mijne was stuk en kon niet gerepareerd worden.
Dus nu werkt alles en de sterren en de tekst komen dus uit de cricut.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Ik heb ook nog een koopje neergezet van Magnolia stempels, staat naast de startpagina bovenin.

31 opmerkingen:

  1. Lekker stoer kaartje Marianne, en leuke kleurtjes.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart weer Marinanne!!! Lekker stoer.... en een prachtige stempel...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marianne
    weer een echte jongenskaart erg leuk is die .En jee dat heeft lang geduurd met je cricut maar goed gelukkig is het goed gekomen en kan je hem weer gebruiken .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere kaart!!!! En erg strak! Daar hou ik wel van!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere kaart! Mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke stempel heb je gebruikt op deze stoere jongens kaart:0) vind hem helemaal leuk!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk stoere jongenskaart is dit zeg! Leuke digi ook....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoer kaartje!!!
    Prachtige stempel, mooie kleuren!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere kaart hoor, helemaal goed!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje voor een jongen, wat een gaaf papier!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne,
    Wat een STOER en FRIS kaartje is dit. Het zal ook een ZWAAR kaartje zijn met al die verschillende laagjes.....heel erg MOOI zoals alle kleuren telkens weer terug komen.....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoers jongens kaart leuk de sterretjes en het papier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke jongenskaart, gave stempel en super papier Marianne!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt helemaal stoer , prachtig papier en een coole stempel. Dank je nog voor je lieve woorden. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk, weer zo'n stoere knullenkaart. Wat doe je dat toch leuk, weer een mooi voorbeeld voor ons om inspiratie uit te halen.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje Marianne!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk kaartje Marianne, lekker stoer en toch fris. Fijn dat het eindelijk geregeld is met je cricut en hem kunt gebruiken!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf jongenskaartje is dit zeg! Super leuk papier.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooo...weer zo mooie jongenskaart!!
    geweldige afdrukje en wat mooi ingekleurd.
    je kaart is in zijn geheel schitterend!!
    leuk belletje.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Marianne, wat een schatje weer. Ik vind die combi van blauw en groen toch zo leuk! Heel geschikt voor een jongen.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. o Marianne, die heb je erg mooi gemaakt zeg! prachtig ingekleurd.
    groeten judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een supermooi kaartje Marianne. Ik vind dat je de mannenkaartjes heel mooi maakt, lekker stoer met een glimlach zeg maar hihi. Ik zie dat je gelukt is met de volgers, gelukkig ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAt een super leuk en stoer kaartje!!! Een échte jongenskaart!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk jongenskaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is echt mooi papier, mooie kleuren! Prachtige kaart. En de stempel is ook geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart. Prachtig voor een verjaardag van een jongen! Ik ben ook meteen volger geworden, want je maakt prachtige kaartjes. Bedankt voor alle leuke reacties op mijn blog!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind dit een schitterende lief-stoere jongenskaart!!! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne