zaterdag 14 januari 2012

Birthdays are nature's way of telling us to eat more cake

Ik heb nu google chrome op mijn pc staan en het werkt echt beter.
Was een beetje angstig hiervoor omdat je niet weet wat het is en misschien verknalt het je andere explorer.
Maar ik kan nu weer overal bij, het enige wat je niet moet doen is hem als standaard explorer aanwijzen (tenzij je dat echt wil).
Ik gebruik hem alleen bij mijn blogs bekijken nu en het werkt perfect, hij is nog sneller ook.

Vandaag een klein mapje voor een verjaardag.
Het patroon komt uit het boekje van Don en Daisy, maar ik heb het iets gewijzigd.
Heb er weer een Magnolia stempel voor gebruikt, dit is een van mijn favouriten.
Het happy birthday op de band dat is een pons van Martha Stewart.
De hoekjes zijn van Tim Holtz en voor de rest heel veel van Marianne design.
De titel staat op het kaartje gestempeld die aan de binnenkant zit.





23 opmerkingen:

  1. wat ziet dit er weer mooi uit Marianne, lekkere kleurtjes ook, prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden Marianne, lekker vrolijk!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachite kaart marianne! de binnenkant ziet er ook lekker vrolijk uit!! Die muzieksleutel is eigenlijk anders om:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat er al mee te draaien, want ik wist niet hoe die moest. Was voor 50 procent kans dat die goed zat.
      Heb zelf nooit muziekles gehad dus dat weet ik echt niet.
      Laat hem lekker zo staan, weer eens wat anders een sleutel op zijn kop.
      Groetjes Marianne

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    En mooie vrolijke kleuren.
    Binnenkant is ook mooi.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke vrolijke kaart, de binnenkant is ook erg leuk gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super lief en feestelijk kaartje dat niet bij een mooie voorkant ophoudt!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vrolijke kleuren Marianne,Leuke felicitatie kaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Marianne, mooie kleuren en combi heb je hiervan gemaakt. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer Marianne, lief zo met die kleurtjes. Complimenten.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje met hele lieve kleurtjes. Ennehh.. wat betreft het internet: ik werk nu een half jaartje met Google Chrome ook omdat ik dezelfde problemen had als jij, maar ik wil niets anders meer hoor. Explorer heb ik er nog wel bij maar niet meer als standaard. De Chrome vind ik persoonlijk veel sneller en eenvoudiger. Groetjes en prettig weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige, mooie kaart. Prachtig in het pastel, geweldig. En je stoere man vind ik ook helemaal geweldig. Gave jongens/mannenkaarte!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb gisteren ook chrome erop gezet en het werkt prima. Gebruik hem ook alleen voor blogger. Wat een mooi kaartje. Heerlijk frisse en zoete kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje en wat een schitterende kleuren. Echt top!

    Ik gebruik ook google chrome voor het bloggen. Werkt hier gelukkig ook nog steeds goed.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje weer, heel mooi gemaakt.
    Ik word de laatste dagen gewoon gek van blogger, kan amper reacties plaatsen bij anderen.
    Heb nog geen google chrome, had dat op de vorige pc en was er niet echt voor te vinden toen.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart zeg, ik ben helemaal weg van de kleurencombi en die tekst Happy Birthday is erg leuk zo.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,

    wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en gewoon heel leuk.
    Heel wat anders dan de kaart die ik net bij Kreteja heb gezien!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne,
    Wat een PRACHTIGE, VROLIJKE en FLEURIGE kaart is dit en wat een MOOIE Tilda.
    Enneh.....Chrome en Explorer bijten elkaar niet ☺☺☺.....werken prima samen.
    Alvast een hele fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supercreatie heb je gemaakt marianne, vind het een erg vrolijk kaartje om te zien. Helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje Marianne, alles is weer prachtig gemaakt, zelfs de binnenkant met de ballontjes, schitterend !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtig gedaan en wat een mooie combinatie van kleuren.
    GroetenAartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje!!! En leuke kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne