maandag 30 januari 2012

Candytime, omdat het z'on speciale datum is.

Vandaag heb ik weer een candy voor jullie.
Deze keer eentje met een nieuwe Magnolia stempel, en dat is slechts een deel ervan.
Ik wil er alleen bij zeggen dat er nog een nieuwe Magnolia stempel extra in gaat. Dus twee Magnolia's in totaal.
Zoals jullie weten zet ik nooit de hele candy er op, de rest is dus een verrassing voor de winnaar wat het hele pakket wordt. En geloof me hij wordt weer de moeite waard.

Wat moet je er voor doen?
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie hieronder zetten.
3. En mijn candy met link in de zijkant zetten op jouw blog.

Ben je al volger van mijn blog dan alleen een reactie hieronder zetten en de foto met link in de zijkant van jouw blog.
Heb je geen blog gewoon volger worden en een reactie hieronder ztten.
De candy gaat er uit op 29 Februari, dan trek ik de winnaar.
De datum is dan zo speciaal.
Ik kijk voor de winnaar echt alleen naar degene die hier een reactie onder gezet hebben.
De candy blijft twee weken bovenaan staan en dan kan je via de link in de zijkant op mijn blog bij de candy komen.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, altijd leuk om een cadeautje weg te geven.
Groetjes Marianne


94 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Wat een gave candy!!!! Ik doe graag mee en plaats hem zo meteen in mijn sidebar!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Ik ga hem meteen plaatsen. Wat leuk! Ik heb nu 1 Magnolia stempel en het is zo leuk om haar in te kleuren! Ik maak graag kans.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    altijd leuk zo'n 'verrassings'candy en deze schattige magnolia's kun je niet genoeg hebben toch?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog.
    Heb je candy op mijn blog gezet.
    Wil graag een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een heel bijzondere datum en super leuk dat je daar een candy aan verbind Marianne, ik doe graag mee!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie datum en daarom doe ik graag mee.....Ik hou van verrassing, vooral deze hele leuke, ik maak graag een kansje...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige candy, de datum is ook heel geschikt voor een verrassingscandy, ik doe dus heel erg graag mee aan deze super candy en hij staat zo op mijn blog...

    groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem gelijk op mijn blog geplaatst, voor deze candy wil ik wel een gokje voor wagen. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat super leuk, ik doe graag mee aan de candy Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe graag mee, volger ben ik al een tijdje, helaas geen blog.

    Groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag ook graag een gokje naar je candy! Ik heb he al geplaatst op mijn blog met een link naar jouw blog.

    groetjes Margo
    p.s. ik ben wel heel benieuwd naar waarom deze datum zo speciaal voor je is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dol op verrassingen Marianne
    Ik doe graag mee met je Candy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Marianne,

    Wat een super gave candy!!
    Ik doe graag mee!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergave candy zeg, magnoliaatjes willen we allemaal graag winnen. En inderdaad, een heel bijzondere datum. De vader van een vriend van mij is dan jarig, eindelijk weer *echt* dit jaar.

    Ik waag graag een kansje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, kan niet op! 2 Magnolia's. Het is een geweldige datum. Helemaal voor mensen die niet graag ouder worden, ahahhahahaha.
    Ik doe mee hoor! LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave candy.
    we hebben meteen je candy op ons blog gezet.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne, wat leuk dat wij hetzelfde idee hadden met deze bijzondere datum. Mijn candy loopt ook tot de 29e.
    Ik vind jouw candy super. Mooie Magnoliastempels zijn altijd meer dan welkom, ze vervelen nooit.
    Ik post je candy op mijn blog.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marianne,

    Echt een super leuke Candy.
    Leuk dat je een deel als verrassing houdt.
    Ik wil natuurlijk graag een kansje wagen.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,

    Wat een verrassing, een candy op je blog! Tuurlijk heb ik hem meteen gepost en wil ik dolgraag meedingen!!!! Leuk zeg, dat je het verbonden hebt aan die magische datum, als kraamverzorgende hoop ik stiekem dat ik dan aan het werk kan in een gezin met een boreling op die 29e februari. Lijkt me zo leuk, heb ik nog niet eerder gehad.
    Hoe dan ook; wij kijken als blogger allemaal uit naar die dag............spannend hoor!

    groeten, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne, een hele bijzondere datum en een ontzettend leuke candy. Ik doe graag mee hoor en heb je candy al op mijn blog geplaatst.

    Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marianne,
    Wat een LEUKE cadeautjes geef jij weg.....heerlijk, dus ik doe heel graag mee en je candy heb ik al op mijn blog gezet ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne, wat is het toch fijn als we met elkaar scrap-meiskes zijn en elkaar dan zomaar een cadeautje kunnen gaan geven.
    Je hebt ook een heel mooi blog en jouw creaties zijn ook echt heel mooi!
    liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke candy ga hem zo plaatsen in mijn
    sidebar. en mijn complimenten voor je geweldige
    blog.
    Groetjes jackelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Marianne wat een leuke candy geef je weg. Leuk hoor die magnolia en nog leuker dat je er ook nog een stukje verrassing in laat zitten. Ik houd daar wel van. Bedankt ook voor alle inspiratie die je ons iedere keer weer geeft en ook hartelijk dank voor alle reacties die je op mijn kaarten geeft.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave candy Marianne. Hier doe ik natuurlijk graag aan mee. Hopelijk ga je nog heeeeel veeeeel reacties krijgen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ik doe weer mee hoor, ook al zal ik niet zo snel weer in de prijzen vallen bij :) (Ben op het moment bezig met de stempels die ik gewonnen heb).
    Magnolia's koop ik niet zo snel, dus ik waag het er op!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marianne!

    Wat superleuk dat je een candy wil weggeven. Ik weet zeker dat de winnaar er superblij mee zal zijn.

    Helaas beschik ik zelf niet over een blog wegens tijdgebrek. Ik hoop dat dit voor mijn deelname geen probleem vormt.

    Bij deze wil ik je ook nog even bedanken voor de inspiratie die je ons geeft dankzij de kaarten die je maakt.

    Keep on making cards: I love them!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt Marianne en wat een leuke candy, natuurlijk wil ik ook graag een gokje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marian, je zult het niet geloven maar ik heb nog geen enkele Magnolia stempel. Dus ik doe graag mee en waag een kansje!! Ik vind de candy top en plaats hem meteen op mijn blog. Ik dank je ook, omdat je altijd zo trouw reactie bij mij achterlaat. Leuk hoor!

    groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marianne,
    Altijd leuk zo'n candy.
    En wat een leuke stempel is het zeg. Helemaal toppie. Wat leuk ook dat je dit soort dingen doet.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou ja, wat leuk dat je weer zomaar wat gaat geven Marianne.
    Ik doe graag mee, natuurlijk!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke candy Marianne, ik doe mee hoor.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke candy, ik doe mee.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne, ik was al volger van je blogje en zou heel graag mijn kansje wagen voor deze super leuke candy. Hij staat in de sidebar van mijn blogje.
    Fijn weekend en bedankt voor de kans!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke candy Marianne. En ook een bijzondere einddatum.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne,

    Een candy is altijd leuk en ben ook heel naar de reden van deze bijzondere dag! Ik doe graag mee!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi hoi Marianne,
    afgelopen week zag ik tot mijn grote schrik dat ik niet eens volger van je was,
    niet erg aardig van mij,
    terwijl jij altijd zulke warme reacties achterlaat bij mij!
    Nu ding ik maar een keertje mee naar jou candy, dus ik plaats de link op mijn blog!
    Leuk idee trouwens!
    Groetjes en nog een heel fijn weekend! van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Marianne,
    Wat een leuke candy heb je weer! En dan gaat ie er ook nog eens uit op de 29ste.... Dat is wel heel speciaal zeg. Lid ben ik natuurlijk al een poosje en ik heb em ook in mijn sidebar gezet hoor.

    Fijn weekend
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Marianne

    Wie wil er nu niet meedoen aan een magnolia candy !!
    Ben alleen wel benieuwd naar de speciale dag ???

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Marianne,

    Een leuke candy,ben net volger van je geworden en ga de candy plaatsen op mijn blog.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Marianne, gave candy!Ik waag een kansje! Magnolia is zo gaaf!
    My fingers are crossed!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marianne,
    ik zou dit keer ook graag meeloten voor deze geweldige candy die jij weg geeft. Wat gaaf die stempel en dan ook nog meer in petto.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie candy! Geweldig, en natuurlijk doe ik mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Kwam via het blog van EHI op jouw blog terecht, van harte met je overwinning. Wat een prachtige kaartjes maak je zeg, heb me gelijk aangemeld als volger. Hoop dat je ook eens bij mij komt buurten.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je mooie candy.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hoi marianne ik wil wel een gokje wagen, super candy, maar uh wat voor een speciale datum is het dan ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Marianne,

    Ik mag graag op jou site kijken om inspiratie op te doen.
    En ik wil heel graag meedoen met deze supergave candy.

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat is dit leuk ik heb pas een blog dan proberen zoveel als mogelijk overal op te reageren , ja ik wil graag aan deze Candy meedoen ik vind het erg mooi hoor en nu maar kijken wie er wint, heel veel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hey leuke Candy, wil graag meedoen en nog een verassing er bij ook.
    Ik zet de candy op mijn blog.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi hoi,

    waag graag een kansje voor deze speciale candy op deze speciale datum, wat leuk!!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi.. I love your work. You are a great artist.

    Beautiful candy!!! Thanks for the chance to win.

    I shared this candy on my blog (sidebar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    I am your follower – crie artezzanato

    Val Rodrigues
    crieartezzanato@yahoo.com.br

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke Candy. Ik doe graag mee en je staat al op mijn blog.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Marianne, wat een superleuke candy. Ik doe graag mee en kijk uit naar het moment dat je het gaat verloten.
    Was al tijdje volger van je met veel plezier. Zal je candy op mijn blog plaatsen.

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hoi marianne,,

    wat een leuke stempel ik ben super benieuwd naar je candy ik zou graag een gokje willen wagen groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hi Marianne. Wonderful giveaway. I would so love to have a chance. Ive linked to my sidebar and I'm a new follower.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Marianne,

    Wat een super mooie candy.
    Ik doe heel graag mee en ik zet hem op mijn blog!!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe ook graag mee met je leuke candy
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallöchen Marianne!
    Was für ein tolles Candy und deine Karten erst. Ich habe mich als Verfolger eingetragen und dein Candy in meinem Blog in der Sidebar hinterlegt.
    VLG Jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Marianne,

    Wat een leuke stempel. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom 29 februari zo'n speciale dag is.
    Ik zou graag mee willen doen met deze candy, heb hem dan ook net in mijn sitebar gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Marianne,

    Wat een waanzinnig leuke stempel ! Ik doe graag mee met je candy.

    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Marianne
    Ik kijk vaak op je blog naar al jouw leuke creaties, maar was nog geen volger .
    Ik ben volger geworden want zo.n leuke candy daar wil ik graag een kansje bij wagen.
    En benieuwd wat jouw speciale datum is.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo Marianne eerst wil ik je complimenten geven voor de prachtige kaarten die je op je blog hebt staan. Ik heb me als volger bij je aangemeld en zie dat je ook nog een leuke candy beschikbaar stelt...hoezo is de datum zo speciaal? Heb gezocht op je blog maar kon er verder niks over vinden. Ik heb zelf geen blog maar zal jouw blog vermelden bij mijn profiel is dat ook goed. Wens je nog veel knutselplezier en tot gauw
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  64. ooohh het kwartje valt......29 februari...natuurlijk is dat speciaal...ah ja blond hé...hihihi
    groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Meiden,
    Ik moet zeggen het gaat als de beste met mijn candy.
    Dank jullie wel daarvoor.
    Even een antwoord op de vragen.
    29 Februari is schrikkeljaar, vandaar die datum. Eens in de vier jaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hello my dear...

    I am from Brazil. I loved this candy . I am your new follower.

    Thanks for the chance.

    I have posted this link on my sidebar www.blogsorteios.blogspot.com

    Everything here inspires me.

    Reny Gomes
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat en leuke candy Marianne en dat op 29 februari. Succes en een fijn weekend,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dat zal niet meevallen je leuke candy te winnen met zoveel aanmelders, maar niet geschoten altijd mis. Dus.... ik waag nog maar eens een kansje, want deze candy is veel te leuk om niet op te reageren
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Marianne,

    Wat een leuke candy heb jij op je blog zeg !! Ik ben dol op de stempels van Magnolia en laat me graag verrassen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Altijd leuk om een cadeautje te winnen. Ik doe graag mee aan je candy. Bedankt. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Marianne,leuk dat je volger ben geworden bij mij ik heb me ook aangemeld bij jouw en ik zag dat ik nog wel wat kan leren bij jou.Met de candy wil ik heel graag mee doen want wie wil er nu geen spulletjes krijgen om te hobby'en.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hey Marianne,

    Ik dacht dat ik al lang volger bij je was maar dus niet dus vandaag off. volger van je blog geworden. Ja toen zag ik deze candy en dat is natuurlijk een gokje dat ik wel wil wagen...
    Je maakt supergave kaarten dus kwam hier al regelmatig neuzen.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Marianne, wat leuk! Ik zou graag mee willen doen :-) De Candy staat in mijn sidebar.
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuke stempel(s) ga je weggeven. Ik zag deze ook al bij je koopjes staan, maar ik ga dus eerst een gokje wagen :-)Bedankt voor deze kans!!
    Ik heb meteen de link naar de candy in mijn sidebar gezet.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Een dag die 1 keer in de 4 jaar voorkomt is idd heel speciaal. Ik ben en blijf dol op freubelverassingen. Wil graag een poging wagen voor deze mooie magnolia.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Marianne,

    wat een leuke prijs geef je weg zou leuk zijn om die te winnen.
    Ben gelijk volger geworden van je blog wat een leuke kaarten staan erop.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Marianne

    Dit lijkt me hartstikke leuk zo,n candy en ja wie houdt er niet van verassingen en dat op een schrikkeldag

    fijne avond en groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oooh my hubby is a big skiier and this image would be perfect for me to make a card for him! Loving your creations. I've just become a follower and your candy is on my sidebar! Thank you for the opportunity. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Marianne

    Ben volger geworden , vind je kaartjes altijd super , gr els

    BeantwoordenVerwijderen
  81. hi marianne...
    what a sweet stamp! i'd love a chance to win it. i've added it to my blog sidebar. and i'm a follower of your sweet blog too. :)

    hugs, divinity

    BeantwoordenVerwijderen
  82. hi marianne...
    what a sweet stamp! i'd love a chance to win it. i've added it to my blog sidebar. and i'm a follower of your sweet blog too. :)

    hugs, divinity

    BeantwoordenVerwijderen
  83. hi marianne...
    what a sweet stamp! i'd love a chance to win it. i've added it to my blog sidebar. and i'm a follower of your sweet blog too. :)

    hugs, divinity

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke candy! Ik waag ook een kansje.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi Marianne,

    Wat een mooie candy. Ik wil ook graag een gokje wagen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Heel erg leuke candy! Ik volgde reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hello Marianne, I am a new follower. I do hope you will come & visit me too.

    Thank you for the chance of winning this sweet stamp & the surprise stamp too.

    Have posted in my side bar x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Thanks Marianne at the chance for some awesome candy.
    Hugs....Pam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Marianne. Ik was net even al je mooie creaties aan het bewonderen, en zie dat je ook een candy hebt. Ik die graag mee . . . 29 februari is voor mij een hele speciale datum, want 16 jaar geleden is mijn oudste zoon geboren op deze dag . . .ik vond dat zo leuk. Dit jaar is hij weer 'écht'jarig, dus groot feest...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een leuke candy en wat een leuke blog heb je. Ja ik ga je volgen, ik kwam hier via via. Leuke datum heb je uitgezocht. Dat kan ik met recht beamen want het is mijn verjaardag.
    En een rond getal voor mij en dat ga ik hopelijk met mijn kinderen en kleinkinderen vieren maar ik mag mij er niet mee bemoeien.... Dus voor mij word de 29e een dag van verrassingen en ik weet nog niet wat. En dan nog meedoen met jouw leuke candy. Ik doe het graag. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Een hele speciale datum en daarom doe ik graag mee.....Ik hou van een verrassing, vooral deze hele leuke, ik maak graag een kansje. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. WOW gorgeous candy thanks for the chance to win xx

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik was gewoon even aan 't rond neuzen op internet. Wat een leuke kaartjes en creaties. En leuke give away! Ik heb helemaal geen stempels van Magnolia. Ben er weg van, helaas voor mij iets te duur..

    Succes met de give away en kom gerust eens langs om op mijn site te bekijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Op de valreep doe ik nog mee.
    De stempel is leuk dat is okèè. Maar zoiets winnen dat zit er niet bij.
    Ik weet nog niet voor wie het bestemd is, voor een ander of misschien toch wel voor mij?
    Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne