zondag 1 januari 2012

Happy Newyear 2012

Ik wil om te beginnen iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en een gezond en creatief 2012 toewensen.
Wij zijn voor het eerst alleen lekker thuis gebleven en het was best wel leuk, lekker relaxed tv gekeken.

Dit is een kaart voor de wedstrijd bij het Freubelstraatje.
Je moet een bepaalde sketch aanhouden die post ik ook mee.
De sketch is gemaakt door Nicolet, zij maakt prachtige sketches.
Ik zou zeggen doe eens een poging, je kan er een leuk prijsje mee winnen.
En als je dan toch kaarten maakt, waarom dan geen gokje wagen.
Heb dit keer een Hanglar stempel gebruikt en gekozen voor de kleuren rood, grijs en zwart.
Wou er een chique kaartje van maken.
De rand van 2012 dat is de vlaggetjes nestabilitie.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


24 opmerkingen:

  1. Wens jou en je gezin ook een heel gelukkig en gezond 2012.... dat we maar veel van dit soort creaties mogen bewonderen van je!!! Je gaat gewoon verder waar je gisteren gestopt bent... met schitterende kaarten maken!!!! Compliment hoor!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook in 2012 gaat het weer verder hè Marianne en met een prachtig kaartje natuurlijk. Heel mooi weer!!!!De allerbeste wensen voor 2012, maak er een mooi jaar van. Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    Jij ook een heel gelukkig, gezond en vooral super creatief 2012. Ook nu is je kaartje weer prachtig geworden! Die kleuren combi vind ik echt helemaal geweldig.
    Groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marianne,
    Een heel Gelukkig Nieuwjaar en ik hoop dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Creatief gezien begin jij het jaar heel erg goed met dit PRACHTIGE kaartje. De muts, handschoenen en broek heb je heel erg MOOI gekleurd in die rode tinten ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar! Al het beste voor 2012, geniet er van!
    prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst! Wat is dit een super mooi begin van het nieuwe jaar, een prachtige kaart! Mooie kleuren combi.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze kaart is heel mooi, en wat een laagjes!. (:
    mooie uitwerking van die sketch.
    de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er weer bijzonder leuk uit Marianne. Leuk eens een keer in het zwart,wit en rood.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie weer!

    Groetjes,Willy

    Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne
    Ik wens je een heel gelukkig en gezond 2012 toe, Je begint het nieuwe jaar goed, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marianne ook in het nieuwe jaar heb je weer een super mooie kaart gemaakt, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je wilde een chique kaart maken Marianne, nou dat is je gelukt!! heel mooi hoor!
    Wens jou en diegene die je lief hebt een heel mooi 2012 toe!

    gr.Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is gelukt, een sjiek kaartje. Mooi hoor en ik ga ook eens bij de uitdaging kijken. Leuk.

    De beste wensen en alle goeds voor 2012!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi kaartje weer en ik blijf die "vlaggetjes" zo leuk vinden.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Marianne, wat een supergaaf kaartje (weer). Gelukkig nieuw jaar en alles wat wenselijk is voor 2012 voor jou en je familie. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet intussen niet meer wie ik allemaal een goed 2012 heb gewenst, maar beter een keertje te veel dan te weinig :) Dus ik wens jou ook een waanzinnig mooi en creatief 2012!
    Je start mag er in ieder geval zijn: heel leuke kaart met mooie details. De vlaggetjesstans is super.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2012 toegewenst.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne,

    wat een lief kaartje zeg! Mooie sketch, maar wel een uitgemeet, lijkt me.
    Ik vind je vlaggetjes echt gaaf!!
    Groetjes en tot blogs maar weer!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige uitwerking van de schets! Ook de kleuren vind ik heel mooi uitgekozen. Echt heel mooi!
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne,wat een pracht van een kaartje en ook je andere kaarten zijn super.!! Fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het freubelstraatje ik had er nog nooit van gehoord of gezien, wat leuk dat je ons er op attendeerd, Leuk om daar ook eens te kijken. Jou kaart is geslaagt hoor, het ziet er leuk uit, ook jou doe ik nog de beste wensen voor 2012. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plaatje weer.Mooie kleurencombi en prachtige details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marianne,
    Wat een prachtige kaart!!
    Mooie kleurencombinatie en hele leuke details!!
    Ik wens jou een gezond, gelukkig, liefdevol en creatief 2012!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het een parel van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne