donderdag 5 januari 2012

Jingle Bells.

Vandaag toch weer een kerst kaartje.
Ik wil er hier na nog vijf maken en dan ben ik er voorlopig klaar met de kerstkaarten.
Dan heb ik er weer 30 in mijn map staan en die heb ik in ieder geval nodig.
De tekst was dit keer erg gemakkelijk want dat stond al mooi op het papier.
De stempel komt little miss muffet en die heeft erg leuke stempels.
Deze stempel was een tijdje gratis en kon je aanvragen via de mail.
De rozen zijn de rose creation en die heb ik weer bewerkt met embossingpoeder.
De ster er achter dat is van Marianne design.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Groetjes Marianne

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie...jij gat maar door met kerstkaarten..hihi

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is supermooi Marianne! Jij bent al bijna klaar voor de komende kerst:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat nog een prachtige kerstkaart, ben je tenminste al bijna klaar voor de komende kerst,hihihi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt! Altijd handig om kaarten op voorraad te hebben.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker weten dat hij mooi is en jij kunt dus straks gewoon lui achterover zitten als wij weer in de kerst-stress schieten!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow geweldig!! Wat een mooie kaart. En wat kunnen kleuren toch een verschil maken, zo ziet de digi er weer heel anders uit dan die ik gekleurd heb.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel leuk! Actief hoor, nog steeds aan de kerstkaarten. Moet zelf nog steeds opstarten in het nieuwe jaar en dat wordt geen kerstkaart :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een schitterend kaartje Marianne, leuk dat je het papier zo goed gebruikt hebt. Het is weer een mooi geheel geworden. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem schitterend Marianne, van kerstkaarten krijg ik geen genoeg en maak het hele jaar tussendoor kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Marianne!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart!!! Erg mooie kleuren...
    goed idee om op tijd je kaarten af te hebben...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een super leuke creatie.En leuk dat je mijn volger ben.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superschattige digi! Heel erg mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi plaatje Marianne .

    ik doe je graag volgen en je hebt erg leuke kaarten ,en leuke tips die komen altijd van pas dank je .

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart weer, heeeeeeeeeeeeel mooi!!!!
    Fijne avond, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje zeg. Fijn dat je er al zoveel op voorraad hebt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow... mooi hoor!! ik wil dit jaar toch ook wat eerder beginnen met kerstkaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart, ik vind de bloemen ook erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whow dat papier!!! En die bloemen! Schattige stempel. Heel mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een plaatje. Weer echt een Marianne kaart!! Mooi papier en kleurencombi. Je bloemen zijn ook errug mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne,

    wat een leuke kaart! Is dit voor je voorraadje voor volgende kerst? Je maakt me nieuwsgierig: nog 5 hierna??
    In elk geval valt deze zeker in de smaak!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowww wat is deze schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne