zondag 15 januari 2012

Love

Vandaag een kaartje waar ik met de wedstrijd van de crazy meiden wil meedoen.
Je moet een bepaalde sketch aanhouden, en ik heb gekozen voor een valentijnskaart.
Dit is een nieuwe stempel bij Pixie Dust en hij heet Britney love.
Ik vind deze poppetjes helemaal te gek en heb dit keer ook gekozen voor knalrood haar.
Vind dat wel leuk voor een keer.
Bloemen zijn de rose creation en de bladeren van Marianne design.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Haar en love letters: R59, R46 en R35
Jurk: R85, R83 en R81  /  YG25, YG23 en YG21
Voor het gezicht: E93, E53 en E51.
Fijne dag allemaal.



29 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart prachtig.
    Leuk rood met mooie roosjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superkaart marianne, lekker kleurig ook
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg, prachtige kleuren en een geweldig stempeltje, mooi gekleurd ook weer!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart! Wat een mooie frisse kleuren!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met vrolijke kleurtjes en het stempeltje is ook super leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    wat is dit een mooie kaart!! Ontzettend leuke sketch en je hebt hem geweldig uitgewerkt! Je bloemen vind ik heel erg mooi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek al dat rood, enig plaatje en gave bloemen!!!

    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer helemaal geweldig uit Marianne, er mooie details en kleurengebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi.En wat een leuk stempeltje! LEuk toch met die rode haren, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is helemaal super mooi ingekleurd en de kleuren zijn ook heel mooi .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg gaaf en die haren helemaal super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De stempel is zeker leuk! Je kaartje ziet er prachtig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je kaartje echt super leuk geworden, de kleurtjes zijn prachtig, heel mooi ingekleurd ook.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal weer TE GAAF!!!! Die kleuren ook......heerlijk om te zien.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is heel mooi geworden Marianne en wat een super leuke stempel is dit.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke stempel is dit en heel gewaagd ingekleurd met het rode haar:0) ik vind het prachtig! houd wel van deze kleurencombi! kortom een super kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Marianne, dit is weer een toppertje ! Mooi dat rood haar. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow zeg deze is gaaf, knalt lekker vind het super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart en mooie kleuren ik ben gelijk volger geworden bij je en ga eens even goed kijken bij je ik kan nog heel veel leren zie ik groejes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart is dit Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is leuk geworden hoor, mooi afgewerkt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gaaf zeg! heb je echt mooi gedaan:)))

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ben helemaal verliefd op je kaartje, geweldig ! LIefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt weer flink doorgewerkt, Ik zie dat ik weer een paar kaarten gemist heb, lol!! Maar het zijn allemaal weer bjoeties. Ik vind je mannenkaart wel errug stoer!! En dit kaartje is ook weer een schatje. Mooie kleuren en prachtige bloemen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superkaartje!!

    Bedankt voor het delen van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Marianna, wat een plaatje van een kaartje heb je weer gemaakt.
    Leuk dat knalrode haar !

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tjonge Marianne je gaat als een speer... en allemaal even mooi.
    Deze vind ik ook helemaal geweldig; zulke mooie kleuren weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne