zaterdag 28 januari 2012

May all your wishes come true

Vandaag weer een verjaardag kaartje in heel felle kleuren.
Dit is z'on kaartje die niet wou lukken, hij heeft er dan ook twee dagen gelegen en nog ben ik er nog niet tevreden over. Het klopt niet voor mijn gevoel.
In de eerste instantie wou ik hem voor mijn dochter maken, die vandaag jarig is, ze wordt alweer 27, maar ik vind hem meer voor een klein meisje geworden.
Dus ik heb voor haar nog wel een mooie kaart liggen..
De stempel die er op zit dat is er één van Molly Blooms, hij heet Sunflower Molly.
Ik heb hiervoor weer de vlinder en doilly van Cheery Lynn gebruikt en de lantaarnpaal is van Marianne design, de bloem die is van Crealies.
Mijn gekleurde bolletjes passen er wel op.
Fijn weekend allemaal.

18 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk, vrolijke kaart liefs JOYCE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel echt een vrolijke kaart geworden Marianne. Maar ik denk inderdaad dat een klein meisje er meer blij mee zal zijn als iemand van 27.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk kaartje.

    gr anenmarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne. Ik ben ook 27 en zou toch heel blij zijn met deze kaart! Ik vind hem heel vrolijk en super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy Marianne,
    Ik ken je dochter niet en weet niet of deze kaart iets is voor haar...
    Maar zelf vind ik ze prachtig! Vrolijke kleuren na donkere dagen.
    Ik hou hier wel van! Hier word ik blij van :-))
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het toch een hele leuke kaart geworden Marianne, mijn dochters zijn wat ouder maar ze zouden het toch heel graag hebben ontvangen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een schitterende kaart Marianne.... lekker vrolijk. Inderdaad erg leuk voor een klein meisje!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een leuke kaart geworden Marianne en door de dingen die er op zitten kan hij voor elke leeftijd zijn. Gefeliciteerd en fijne dag vandaag. Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart (ik kreeg hem 2x)

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele vrolijke kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk vrolijk kaartje met die felle kleurtjes Marianne!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke fleurige kaart Marianne

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je grote meid Marianne, die van mij is bijna 28 en elke keer denk ik "waar zijn die jaren gebleven"??? Je kaart is super leuk en vrolijk, je hebt er nog 1 achter de hand dus de jarige kan kiezen..........hoe leuk is dat??? Ik heb ook 2 dagen zitten worstelen met een kaart, pfffff!!! Waarom is de ene in 1 keer helemaal naar je zin en de andere zo'n gedoe....als we dat wisten was bloggen bijna werken want dan zou er elke dag zo veel nieuws op staan dat het niet meer bij te houden is!
    Gezellige verjaardag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heerlijk vrolijk kaartje geworden, jammer is dat als het even niet lukken wil. Ik ben benieuwd wat voor prachtige kaart je nu hebt liggen voor je dochter. Ik zou iig blij zijn met dit kaartje en dan ben ik nog veeeeeel ouder dan je dochter hihi. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Soms wil iets niet zoals jij het in gedachten hebt. Toch vind ik het een prachtig kaartje, maar idd misschien niet voor iemand van 27.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je dochter! kan me voorstellen dat je dit meer een kaart voor een jonger iemand vindt, maar toch had het best gekund. Het is in ieder geval een supervrolijke kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als kinderkaart is het heel geslaagd, dus die heb je ook vast weer op voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekkere vrolijke kaart is dit zeg! Voor beide leeftijden wel leuk, hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super vrolijk kaartje, ik vind hem ook meer voor een klein meisje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne