zondag 22 januari 2012

Valentine's day

Nou, mijn dag begint al goed.
Open het internet en zie dat ik met mijn kaart gewonnen heb bij het EHI.
Altijd leuk een prijsje te winnen.
En dan is ook nog mijn man vandaag jarig, dus eigenlijk dubbel feest.

Heb voor vandaag een valentijnskaart met een Magnolia stempel.
Ben aan de gang gegaan met de nieuwe mallen van Marianne design.
Voor de rest veel hartjes papier gebruikt, hoort bij valentijnsdag.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een prettige dag allemaal.

34 opmerkingen:

  1. gefelicteerd met het winnen en je man natuurlijk ! Wat een bjoetie van een kaart liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je man en dat je hebt gewonnen met je kaart. Deze is ook heel mooi geworden hoor...prachtige kleuren.

    Groetjes en prettige dag,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kaart...gefeliciteerd!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En wat een mooi kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er super uit, heb die stans van die boom al heel wat in mn handen gehad ,en koop die steeds niet toch super leuk haha ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart is dit weer, Marianne!
    Leuk zijn die nieuwe mallen van MD hè?
    Ik vind Tilda ook weer gaaf ingekleurd!
    Groetjes Elise, en een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met beide!!! It's your luckey day ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maakt bij jou dus helemaal niet uit dat het akelig weer is, je hebt een super zondag met een jarige man, gewonnen prijs en beeldige kaart!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, en gefeliciteerd met je prijs. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooie kaart:0) van harte met je man en je gewonnen prijs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijsje Marianne en ook met je mans verjaardag.
    Wat een super lief en mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk al dat hartjespapier, mooie kaart!
    Gefeliciteerd met je prijsje bij EHI en natuurlijk met je man: veel plezier vandaag.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst proficiat met het winnen van de EHI challenge. Hartelijk gefeliciteerd met manlief, jullie samen met je gezinnetje wens ik een hele fijne dag toe. Je kaartje is weer een bjoetie. Ik vond de mal te groot voor op een kaartje, maar als ik hem bij jou zie, denk ik ach, dat kan best. Schitterende combi weer meis, je groeit nog steeds in je kaartjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je prijs! En gefeliciteerd met je man! Mag jij vandaag 2 stukken taart, LOL. Wat een schitterend mooi kaartje is dit. Lief, vrolijk en enorm schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je man en je prijs natuurlijk. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Leuk gedaan met de boomstans.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Marianne,
    hee van hbarte met je prijs en je man natuurlijk!!!!
    Mooi kaartje en terecht gewonnen dus!
    Groetjes heb verder een fijne dag...
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje, super gedaan met al die mallen! Gefeliciteerd met je man en nog een fijne avond.
    Groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart weer hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je man en je prijs ook natuurlijk, je kaartje was dan ook erg leuk!!! Deze vind ik ook weer prachtig, vind die boom zó leuk!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief,lief,lief!!! Leuk hè?!die nieuwe malletjes.
    Heb al een felicitatiereactie geplaatst onder je winnende kaart maar kom je hier ook nog even feliciteren met de verjaardag van je man.

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je prijs en je man.
    Je kaartje is erg mooi geworden, die nieuwe mallen zijn leuk, hé.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fleurige en vrolijke lentekaart!! Tilda is heeeeeel lief en mooi ingekleurd. Gefeliciteerd dat je bij EHI gewonnen hebt en met je man. Fijne avond nog. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje!!!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je man en je prijs, wat leuk!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. die kaart is erg leuk!! een mooie voorstelling.
    ik vind die bomen,vogel,huisje ook erg leuk!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd met je prijs!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne,

    wat leuk dat je een prijs hebt gewonnen. Altijd leuk, he? EN gefeliciteerd nog met je man.
    Je kaart is bijzonder leuk geworden! Beetje verlegen Tilda, heel toepasselijk!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met je prijs, inderdaad supergaaf. Ik heb ook bij je *te koop* kaartjes gekeken, prachtig hoor!
    Dit kaartje vind ik ook weer schitterend. Ik heb de mallen ook, ga ze snel eens gebruiken.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh this is so cute Marianne and beautiful too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne

    als eerst gefeliciteerd met je Man's Verjaardag en het winnen
    en het kaartje van vandaag zoals ook de vorigen zijn echte beauty's hoor
    een fijne dag verder
    grt Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldige valentijnskaart Marianne, echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met de gewonnen prijs!

    Ik hoop dat je de verjaardag van je echtgenoot fijn hebt kunnen vieren.

    Je kaartje is weer supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van manlief.... en natuurlijk ook met je prijs!!! Toppie hoor.
    Dit is ook weer een prachtige kaart; erg lieve kleurtjes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart,lief die stempel,mooi papier en kleuren.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Marianne, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en met je prijs bij EHI.
    Deze kaart is weer prachtig, mooie lay out en mooie kleuren.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne