dinsdag 10 januari 2012

Vandaag even geen kaart, maar een leuke tip.

Ik liep gisteren met mijn man in de stad en was bij de Wibra.
Ik kom er niet veel maar deze keer zag mijn man er heel leuke kleine bolletje liggen een hij wees me er op. Ik had ze met de kerst al in het zwart en rood gehaald bij een tuincentrum.
Ik maak zoveel kaarten dat hij wel in kan schatten wat wel en niet op een kaart kan.
Ze hebben ze in allerlei kleuren en ze zijn  slechts 69 cent per zakje.
Ik heb ze hier en hier als voorbeeld gebruikt, dan kan je zien dat je ze ook als bloemenhart kan gebruiken, gewoon door midden snijden en plakken.
Ik wou jullie dit niet onthouden, want als je zoiets zoekt in de hobbyzaak dan kost het veel geld.
Fijne dag allemaal.

14 opmerkingen:

  1. Wat een super idee was vorige week nog bij de wibra (op vakantie) maar niet gezien .Hier zit helaas geen wibra maar zo gauw ik weer in een wibra ben ga ik zeker kijken .
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tip, Marianne. Bedankt dat je het met ons wilt delen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Bedankt voor de tip.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ga ik achter aan, dank voor de tip!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor de tip!!
    ziet er gezellig uit al die kleurtjes.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het delen van deze tip ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf tippie meid.....thanks.

    Warme gr. Aniet die op zoek is naar jou kaart! hi,hi,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tip Marianne, zal er eens binnen springen als ik in de buurt kom.
    groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tips zijn altijd welkom! Deze dus ook. Wij hebben hier een soort van outlet-Wibra, maar je weet maar nooit.... Ik heb er laatst kleine witte knoopjes gevonden...voor heel weinig en dat maakt het extra leuk natuurlijk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goeie tip !!!
    ga morgen gelijk even kijken of ze het hier ook hebben.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marianne
    wat een geweldige tip. bedankt ga morgen gelijk kijken.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop niet dat iedereen aar dezelfde Wibra rent als ik......
    Bedankt voor de tip!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de tip, ga morgen wel even kijken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne