zondag 29 januari 2012

Watch out for that boy.../ happy birthday 2U

Vandaag een verjaardag kaartje voor een  kleine jongen.
Ik heb weer een Molly Bloom stempel gebruikt en deze heet George the schoolboy.
Ik vind het toch wel heel leuke stempels.
Deze keer weer een tag erbij gedaan en daar staat op Happy Birthday 2U
Op de tag heb ik de schoolbus er bij gehangen, vond ik wel leuk.
Het is altijd wel moeilijk om een goede tekst te vinden bij een plaatje, maar deze kan volgens mij wel.
Heb verder weer de doilly van Cheery Lynn gebruikt.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


39 opmerkingen:

  1. het is weer een leukerd:0) grappig met die tag en mooie kleuren!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Cool!!! Wat een leuke stempel. Je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een super mooie kaart!!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Marianne,

    ik heb je kaart en vorige kaart even goed bekeken. Loop namelijk door de drukte van open dagen , wedstrijden en verjaardag een beetje achter. De jongenskaart is heel leuk ! De kleuren vind ik prachtig ik elkaar!! Het randje onderaan is ook erg leuk gedaan.
    Ik ben van de week even bi Wibra binnengelopen en de bolletjes gevonden! Eindelijk tijd gevonden om naar de stad te gaan, hier in ons dorp is geen Wibra. Nog bedankt voor de tip. Ze wegen niets en zijn in leuk kleuren te krijgen.
    Je kleurige kaart van gisteren Is ook super vrolijk!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart in echte jongens kleuren!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super super superrrrrrrrrrr, heel gaaf weer!!!!! Leuk met die tag ook zo!
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Leuk? SUPERRRRRRR zul je bedoelen. Wat een GIGANTISCH MOOIE kleuren.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik echt een heel leuke jongenskaart. De mijne, die ik vandaag gepost heb, is stukken minder vind ik zelf. Mooie kleuren en gave stempel!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave jongenskaart zeg, de kleuren zijn lekker stoer en fel, helemaal super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart Marianne!! Leuk hoor die tag!!! Wat heb je schitterende kleuren gebruikt.... en wat een super leuke stempel!!! Kortom een prachtig geheel....
    Fijne zondag verder...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf kaartje Marianne
    geweldig leuk die verstopte tag

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superstoer Marianne, prachtige kleurencombi, echt iets voor een jongen ! Ik vind het weer een toppertje !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, en het zijn echte jongens kleuren, de stempels van Molly Bloom zijn inderdaad heel erg leuk ,
    gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Marianne, stoer en toch met veel details!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekker stoer kaartje!
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Marianne,
    ik vind de kleurencombinatie helemaal super,
    jij maakt zulke mooi en netjes afgewerkte kaartjes,
    als ik naar je kaartjes kijk krijg ik gelijk weer zin om te freubelen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer super leuk een echte jongenskaart en de stempel is weer super en mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne wat een schitterende mooie kaart heb je gemaakt en wat een super leuke stempel is dat.En je tekst is geweldig.!! Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje geworden leuk met die tag en mooie kleuren gebruikt lekker stoer.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die kleuren op je kaart vind ik erg mooi, een goed gelukte jongenskaart...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf kaartje weer Marianne, de kleurencombinatie is prachtig, heel leuk stempeltje wat weer super ingekleurd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig geheel zo, mooie toepasselijke tekst ook.'
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje, heel leuk zo met die tag. Papier is ook heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woowww wat een super mooi kaartje!!! Gaaf papier is dat zeg!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje, vind de kleurencombinatie helemaal geweldig.

    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een prachtig kaartje! Alles klopt eraan (zoals gewoonlijk bij jouw creaties!!)
    toppie hoor!!

    liefs, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige jongenskaart, super leuke stempel en een schitterende kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Marianne, wat een fantastische kaart. Alles klopt, kleuren, sketch, tekst. Echt super. Vind de tekst ook helemaal geweldig. Kortom ik vind het een top jongenskaart
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow he///dit is echt een super gave kaart!!! De kleuren zijn zo mooi en passen goed bij elkaar! Erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart, leuk gedaan hoor, je hebt hier heel wat werk aan gehad. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh this is fabulous Marianne, love the colours and the cute image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is deze supercool!!! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een vrolijke jongenskaart! Leuk model met die tag erachter en de tekst is super samen met de stempel. En wat een prachtige kleuren.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kleuren en grappig stempeltje. Ook de tekststempel is prachtig. Schitterende kaart!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lovely colours and great design of this fablously textured card! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne