dinsdag 17 januari 2012

You make me laugh

Toch weer een kaartje een beetje in de valentijns sfeer.
Dit keer weer met een stempel van Kenny Kierman.
Ik vind toch wel dat die heel leuke stempels heeft.
De tekststempel is van fiskars, en de bladeren die zijn van Tim Holtz.
Dat zijn die lange mallen van hem en die zijn in twee versie, de gewone bladeren en de kerstversie met bladeren.
De hartjesrand is een pons van Martha Stewart.
Vindt kaarten met mannen er op altijd erg moeilijk, je kan er niet van alles op plakken.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

27 opmerkingen:

  1. Hoi marianne
    super leuk is die een echte mannenkaart ,ondanks dat er toch een bloem opzit.en inderdaad een hele leuke stempel.
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een leuke kaart hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je stoere mannen-kaart is heel goed gelukt hoor:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem supercool hoor. Ook mooi kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    You make me laugh.....ja het is moeilijk om een kaart te maken voor een man, maar het is je SUPERSSSSSSS gelukt. Alles past perfekt bij elkaar.....de swirl in twee delen, de bloem, de blaadjes, het ornamentje etc, etc.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind em supermooi! mannenkaarten vind ik ook moeilijk, maar deze is je prachtig gelukt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creaties heb je de afgelopen dagen weer geplaatst. Deze mannenkaart is erg goed gedaan. Mooie combi met het Design Papier waqt je hebt gebruikt.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem helemaal stoer!! Mooie kleuren heb je gebruikt. En idd een hele leuke stempel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer een echte Marianne -kaart, super super gaaf ! Als ik dit kaartje zie kan ik me niet voorstellen dat je moeilijk mannenkaarten maakt, dit is je bij dit kaartje zo onwijs mooi gelukt. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart goed gelukt. Lekker stoer en ook iets 'zachts'. Helemaal goed!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend!! je doet het goed met je mannen-kaarten.
    mooie papier en die parel-dotjes passen ook goed erbij. mannen-kaarten kunnen best wel wat hebben.
    prachtig gedaan.
    mooie afdrukje, en goed ingekleurd.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een gaaf kaartje Marianne

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeeeeeel mooi Marianne, prachtige combinatie van kleuren en écht een mannenkaart hoor. Toffe stempel zeg!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is en stoere mannenkaart.
    En een leuke stempel.
    En prachtige kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Marianne, ik vind het een SUPER mannenkaart!! Prachtige kleuren en stoere stempel...........heel goed gelukt hoor!!

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is super geslaagde mannen kaart hoor!!! stoere kleuren en een super stempel!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stoere kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtige kaart en je hebt van die mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke mannenkaart Marianne
    Leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Bedankt voor de leuke reacties op mijn blog
    Ik ben zojuist ook volger geworden bij jou
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem helemaal geweldig. Een prachtige stempel idd en de kleuren vind ik ook top bij elkaar. Ik vind het ook altijd moeilijk, mannenkaarten, want ik denk dat er dan geen bloemen op kunnen. Maar jij laat zien dat het toch stoer kan zijn. Leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie mannenkaart, leuke stempel en de kleurencombi vind ik ook prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie mannenkaart. Leuke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je reactie en natuurlijk ben ik gelijk volger bij je geworden:) Wat een geweldige mannenkaart, heel bijzonder!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooie mannenkaart en wat een kleuren combinatie, ook het stempeltje is erg leuk ,ik vind het moeilijk hoor een mooie stempel te vinden , buiten de magnolia,s zeg maar, gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind deze kaart een supercool en prachtig van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne