vrijdag 13 januari 2012

You're everything I've ever wanted

Ik wil om te beginnen zeggen dat ik niet zo veel reageer op andere blogs als anders, maar dit heeft te maken met blogger.
Het beeld wordt bij mij op heel veel blogs gewoon wit en dan kan ik niets meer.
Ik hoop dat dit gauw opgelost is.
Ik vergeet jullie echt niet.

Vandaag een valentijnskaart, we zitten er nog een tijdje vanaf maar dat geeft niet.
Er zit een stempel op van Kenny Kierman en het is een mannenkaart.
Vandaar de weinige versiering, want op de een of andere manier vindt ik veel bloemen op z'on kaart niet leuk.
Dus blijven de mannenkaarten bij mij altijd vrij leeg.
Deze keer gekozen voor de kleuren groen  en blauw.
Vlinder is van Cheer Lynn, en die twee sierdingen achter hem dat is een Tim Holtz mal.
En de bloem is van marianne design.
Fijne dag allemaal

18 opmerkingen:

  1. Echt een stoere mannenkaart Marianne. Mooie kleuren ook vind ik. Dat witte scherm herken ik. Ik heb dit ook al een paar dagen. Ik heb wel ontdekt dat als je de naam van iemands blog aantikt ipv de titel van de kaart het dan wel lukt om het bericht te lezen. Misschien heb je hier iets aan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marianne,

    Ik ben net even op je blog wezen gluren en ik heb je mooie kaartjes even bekeken en ik vind ze stuk voor stuk allemaal erg mooi,toppie hoor!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hetzelfde probleem. Kan ook niet overal reageren.Wel kan ik op de blogs komen, maar dan door op de naam te klikken, niet op de naam van het bericht. Maar dan wordt het veld van de reacties in veel gevallen weer wit.

    De tekst van je kaart is heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat het probleem niet aan mij ligt. Ik heb er sinds gisteren ook last van, maar ik zie dat het aantal reacties op die blogs wel oploopt, dus heeft niet iedereen er last van. Hier lukt het nu wel omdat het berichtenscherm al open staat als ik op jouw blog kom... Misschien heeft het ook met instellingen te maken. Ik ga eens zoeken of ik erachter kan komen (als ik nog tijd heb).
    Leuke kaart, trouwens. Mijn ervaring is dat de mannen het gewoon ook niet leuk vinden als de kaart vol met bloemen en lintjes is.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook last van en dat is best balen, ook niet bij alle blogs heb ik er last van, ik hoop dat het snel opgelost is bij blogger. Maar eh....je kaartje is weer supergaaf ! Ik vind het moeilijk mannenkaartjes. Leuk het bolletjeslint dat je gebruikt hebt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb daar sinds gisteren ook last van,vandaar ik bij vele niet kon reageren op hun blog.Maar je kaart is weer super.Leuke mannenkaart.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere kaart en fun ook, weer een pracht kaart Marianne!
    Ook ik heb last van de witte pagina's sinds gisteren, dus we zijn niet alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kaart is dit zeg!!!! Supergaaf en ik heb hetzelfde probleem hoor dus er zal wel iets niet in orde zijn bij Blogger????
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel geslaagde mannenkaart. Ze zijn bij mij ook altijd nogal leeg, maar dat stoort niet vind ik.
    Ff over blogger: van een medeblogger als tip gekregen om Google Chrome te downloaden. Als je dan via GC naar blogger gaat, heb je deze problemen niet. Bij mij werkt het (ik had nl. dezelfde problemen)!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gave kaart!!!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toppertje Marianne!
    Ik heb de problemen ook maar uitsluitend met Internet Explorer, zodra ik Firefox gebruik lukt alles dus of het aan Blogger ligt betwijfel ik???


    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart Marianne!!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele stoere mannenkaart Marianne!
    ik heb er ook last van bij sommige blogs en hoop dat het snel opgelost wordt! ga wel een aantal tips proberen...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een bjoetie geworden, hoor! Lekker stoer!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart ziet er lekker stoer uit, ik vind hem erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,

    deze is helemaal geweldig!! Mooi strak en de kleruen zijn prachtig!! En dan niet te vergeten de tekst.....echt top!

    Lieve groetjes en ik zie je wel weer een keer verschijnen....gelukkig kun je zelf wel berichtjes plaatsen.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deze mannenkaart is heel leuk gedaan. mooie kleuren!!
    leuke details, hoor, zo bij elkaar!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne