zondag 19 februari 2012

You give me butterflies

Vandaag een kaartje waar ik mee wil doen aan de wedstrijd bij de crazy meiden.
Er is dit weekend een wedstrijd en dat heet langweekendsol en je moet je kaart ingeleverd hebben voor maandag 20:00 uur.
Je mag er twee inleveren, één gewoon en één kerstkaart.
Ik heb dit keer weer een kaart voor een man gemaakt met een stempel van Kenny Kierman.
De stempel heet handyman en ik vind hem keigaaf die stempel.
Ik ga ook de sketch neerzetten en hij is gemaakt door Helma van de crazy meiden.
Dit is de tweede kaart die ik met dit blokje papier maak, maar ik vind dit papier keigaaf.
Die grijze bolletjes langs het frame zijn de kleine bolletjes die ik gekocht had bij de Wibra.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


27 opmerkingen:

  1. Superleuk.
    doe je mee met onze candy?
    en zou je Charlotte met haar verjaardag een kaartje willen sturen?
    Mail ons voor het adres.

    Groetjes Lieke & Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een mooie stoere mannenkaart! Leuke stempel!
    Succes met de wedstrijd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge die is stoer!! Mooi gedaan! Ik heb toch altijd moeite om een mannenkaart te maken maar de jouwe is echt super gelukt!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super stoere mannenkaart, geweldig!!!!! Mooie kleurencombinatie vind ik dit, super!!!!
    Fijne zondag!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere mannenkaart, vindt die stempel helemaal, en wat een leuk papier, mannekaarten zijn altijd moeilijk maar deze is echt geweldig.
    Ik heb me trouwens aangemeld als je volgers.

    Fijne zondag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave kaart in super kleuren Marianne! Zo'n klusjesman komt hier nou nooit aan de deur, hihihi!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is weer helemaal stoer Marianne en de sketch is gaaf:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Marianne!

    De sketch is erg leuk!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook weer prachtig Marianne. Heel stoer en supermooie kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marianne!! Lekker stoer.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij ia geweldig!!!
    Mooie kleuren en je digi is echt gaaf!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is echt supergaaf!! Mooi papier, leuke stempel en fantastisch gemaakt!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Brilliant card, love all the texture. Fab layout too x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een stoere kaart is dit, vooral door de stempel natuurlijk. Heeft ook wel weer wat liefs door de details. Kortom, erg leuk en geslaagd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,

    ik vind hem erg leuk! 'k Heb die bolletjes van de Wibra ook nog liggen. Ga ik binnenkort iets mee doen.
    Lekker stoere mannenkaart en een prachtige sketch.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind je zo'n kei met mannenkaarten, ook deze is weer helemaal geweldig, complimenten hoor!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldige kaart weer Marianne, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, dat blauw met geel en die stempel is idd super. Heel leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Marianne, ik sta er versteld van hoe makkelijk jij de voor mij ozo moeilijke mannenkaartjes maakt. Prachtig kaartje weer. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke stoere kaart
    schitterend weer Marianne!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Marianne,
    ja deze vind ik ook super stoer!
    mooie kleuren weer en weer zo netjes afgewerkt,
    ik vind die ijzeren hoekjes ook heel mooi, war heb je die gekocht?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou met recht Keigaaf!! Wat is tie leuk en zeker stoer!
    Succes met de challenges.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne