woensdag 8 februari 2012

Sending you hugs and kisses and magical wishes

Vandaag een kaartje met een stempel die ik heb gekregen bij de club van Tiets.
Ze heeft een wedstrijd op haar club staan.
De stempel is gemaakt door Sylvia Zet, en ik vind hem prachtig.

En met deze stempel wil ik ook gelijk mee doen bij de crazy meiden club, zij hebben iedere maand een wedstrijd op de club. Vorige maand had ik daar de tweede prijs en ik heb daar pas één keer meegedaan.
Ben er namelijk net lid van.
Ik ga  de sketch er voor jullie bij zetten, hij is gemaakt door Helma, zij maakt heel mooie sketches.
Ik heb dit keer Amy (zo heet de stempel) weer knalrode haren gegeven, vindt dat dat moet kunnen.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een fijne dag verder.
Groetjes Marianne




31 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig,en die haren fantasties hij is mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is gaaf wat een super stempel en je bloemen zijn prachtig
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Marianne,lief die stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het rode haar kan zeker heel goed! Gave kaart heb je gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er schattig uit...juist leuk dat rode haar...hihi.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inerdaad een leuke sketch en je kaartje is weer schitterend!! En mooi rood is niet lelijk, zei mijn moeder vroeger altijd :-)
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart weer super leuk Marianne! Gaaf dat rode haar en wat een leuke digi idd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt met Amy en het rode haar hoort er gewoon helemaal bij! Je blog ziet er trouwens ook schitterend uit met die prachtige bloemen rond om!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,

    dit is een heel mooie kaart. De stempel is super! En bedankt dat je de sketch op je blog zet. Even kopieren en opslaan en ik heb weer een leuk idee.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.... vind je roodharige Amy helemaal geweldig (trouwens ook super de super ingekleurd!!!) Ook een prachtige sketch!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De haren zijn perfect, geeft het meiske wat meer pit. Prachtig kaartje Marianne ! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne, je kaart is erg gaaf. Super met die rooie haren. Succes met je wedstrijd. Ze kunnen er zeker niet omheen met deze gave kleuren.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje Marianne
    helemaal geweldig dat rode haar

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart,en super leuk stempeltje mooi ingekleurd.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super, super mooie kaart.
    Bedankt voor het plaatsen van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi met die kleuren combi! LEuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig stempeltje,
    maar ook de kleuren bij elkaar heel mooi gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje!!! Hier ga je vast weer hoge ogen mee gooien!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart, leuk die knalrode haren!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Marianne this is so beautiful, sweet image and pretty colour combo.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een geweldige kaart weer Marianne en ook hoe je inkleurt, ik heb nog veel te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi gemaakt en een erg leuke stempel is dit en erg leuk met dat rode haar vind ik een super idee om ook eens te proberen. Als ik al die mooie kaarten zie krijg ik wel weer zin om te beginnen maar ik moet nog even wachten tot we weer thuis zijn.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk. Zeker weten dat deze knalrode haren kunnen!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is geweldig en dat rooie haar vind ik helemaal super!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend, Marianne. Supergaaf die rode haren!!!Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Marianne,
    wat een lief fris kaartje,
    jij kunt de kleuren zo goed combineren!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne