vrijdag 24 februari 2012

Fijne Kerstmis.

Ik heb dit keer weer en kerstkaartje met een eigen sketch. deze zet ik er weer bij voor jullie.
Ik heb de maten er niet bij gezet want de driehoek kan ik niet zo goed op maat zetten.
De kaart is in ieder geval 15 centimeter.
Ik kon alleen geen vier rondjes kwijt, vanwege de omlijsting om de kleine Tilda's, dat nam extra ruimte in.
Ik heb voor de tekst eerst de letters geplakt en daarna met stickles er over heen gegaan..
De Tilda's waren erg moeilijk om in te kleuren, ze zijn slechts anderhalf centimeter groot, en dat met die dikke stiften.
Bloemen en blaadjes is allemaal van Marianne design.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


31 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Hij is wel heel erg leuk geworden !!
    Ik krijg meteen zin om een kerstkaartje te maken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt mooi!!!! En wat een leuke sketch ook! Hopelijk heb ik dit weekend ook weer wat tijd om weer een leuk kaartje te maken!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, leuke sketch, weer eens wat anders, ga hem zeker eens maken, dank je wel.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. apart kaartje hoor marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne
    wat een super mooie kaart zeg! wauw.
    nou jij kan er wat van zeg.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi marianne

    Zo dat heb je weer leuk gedaan en wat een gepriegel die kleine magnolia,s maar je hebt ze wel heel mooi ingekleurd .
    en goed hoor zo door gaan met kerst kaarten neem het me ook steeds voor .maar ja dan denk ik ik heb nog effe ha ha .
    fijn weekend
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb je prachtig gemaakt Marianne... ik krijg ook de neiging om al aan de kerstkaarten te beginnen.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne,
    Als ik een LO nodig heb voor een kaartje kan ik hier altijd wel terecht.....SUPER zoals jij ze maakt en dan ook nog meteen een PRACHTIG voorbeeld erbij.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje!!! Leuk zo met al die kleine stempeltjes er op!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is mooi geworden,ik vind de letters mooi gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige schets en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt!!
    Leuk al die Tildaatjes in die raampjes...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooo prachtig zeg ! Wat een apart kaartje ! Leuk die Tilda's ! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kerstkaart, erg leuk die kleine Tilda's.
    Bedankt voor de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een topkaart en weer een supergave sketch:0)thanxxx
    Grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kerstkaartje, supersss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe kom je er op Marianne en wat een gepriegel moet dat geweest zijn maar zoooo leuk!!!!

    groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaart is het weer geworden en de sketch ja die heb ik weer opgeslagen hoor, gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marianne, wat leuk gedaan zo met die kleine " fotootjes" erg mooi in deze echte kerstkleuren. Dank je wel voor de sketch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, Marianne, anderhalve centimeter groot en dan zo mooi inkleuren! Dat is superknap, zeg! Leuk dat je zelf allerlei sketches met ons wilt delen!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kerstkaart.
    En mooi ingekleurd,en dat op zo klein rondje super.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een gepriegel maar wel een leuk resultaat, mooi gedaan hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit mooi Marianne, super!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele leuke kerstkaart Marianne, leuk met kleine tildaatjes.
    Gave sketch ook.
    Verder nog bedankt voor je reacties op mijn kaartjes....

    groetjes en een heel fijn weekend

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke creaties weer!
    Heel toevallig heb ik gisteren ook een kerstkaart gemaakt met 2 schuine kanten erin.....weer eens iets anders.
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toch goed gelukt om ze mooi in de kleuren! Erg leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is een leuk sketch! Superleuke kaart heb jij ermee gemaakt. Vind altijd, dat je zo mooi inkleurt!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterende kaart en wat een leuke sketch .Ik heb hem even opgeslagen.
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kerstkaartje!!! Wat een intensief kleurwerk moet dat geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne