vrijdag 10 februari 2012

If you want to feel RICH....

Ik wil even mijn nieuwe volgers welkom heten, erg leuk dat jullie mijn site hebben gevonden.
Dank je wel daar voor.
Ik heb gisteren heel veel copics bij lopen te vullen en ik wou de inkt even goed laten inzakken, dus vandaar een kaartje ingekleurd met de derwent potloden.
Heb ook geen idee wat voor papier ik hier voor moet gebruiken, vind mijn papier een beetje te glad.
Het is mijn eerste kaartje er mee, maar ik ga het internet even afkijken hoe of het precies werkt, want ben nog niet tevreden over het resultaat.
Maar ik zet hem even goed neer, want alles moet je leren.
De stempel die ik heb gebruikt die is van Momanning.
En de bloemen zijn van crealies.
De tekst heb ik op internet gevonden en ik vind het er één waar wel waarheid in zit.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een fijne dag allemaal.



33 opmerkingen:

  1. Fantastisvhe kaart Marianne, en super ingekleurd zeker niets mis mee.
    Wat een werk he copics bijvullen vind het niet mijn favo hobby!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne

    voor een eerste keer is die toch mooi ingekleurd .hij is verder weer erg leuk en de bloemen zijn ook weer top .
    en de tekst helemaal goed .

    fijn weekend alvast groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marianne!! Ook mooi ingekleurd... met potloden krijg je vaak een ander effect dan met copics (ik vind inkleuren met copics zooo moeilijk *zucht*).
    Ook weer erg leuke details en schitterende tekst (waar heb je die gevonden op internet???)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne, ik vind hem heel mooi en ja die tekst, geweldig, kun je deze los op je blog zetten dat we hem mee kunnen nemen?
    fijne dag en het kleuren gaat je goed af, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een hele mooie Marianne...vin het wel mooi zulke zachte kleurtjes.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne, wat een mooie kaart en hij is ook mooi ingekleurd,het afdrukje is heeel leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart heb je gemaakt Marianne! Vind de kleuren zo mooi en de tekst klopt helemaal! Je hebt voor de 1e keer al goed ingekleurd! Ik gebruik zelf de correspondentie kaartjes van de Hema! suc6 ermee!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marianne! Mooie kleuren! Ik kleur mijn stempels altijd in op correspondentiekaartjes van de hema....is prima te doen!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Marianne!! Voor mij had de stempel inderdaad iets feller gemogen, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk en dat komt waarschijnlijk door het gladde papier. Ik heb gehoord dat de dessin teken bristol (oranje blok)van Canson heel erg fijn zijn, maar ik gebruik gewoon bruijnzeel kleurpotloden en geen derwent. De tekst is inderdaad prachtig. Ik heb hem van je blog gehaald en hoop dat je dat niet erg vind. Misschien ga ik hem ook wel eens gebruiken, want het is echt een hele goede.
    Alvast een heel fijn weekend!!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart wel hoor! Ik stempel op de correspondentiekaartjes van de Hema en dat werkt erg goed met mijn derwentjes.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan zo met dat wijzende vingertje naar de tekst. Ik heb hem ook opgeslagen. Vind hem erg mooi. Hoop dat het wel een freebie was?
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje en een waarheid als een koe, die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart erg leuk. De tekst heb je goed gevonden! Ik vind je stempel mooi gekleurd hoor. Ook ik kleur met Derwents op de kaartjes van HEMA. Bevalt goed!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart,en de kleuren vind ik mooi zacht.
    En een goede tekst.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk weer Marianne. De Hema of Bruna kaartjes is een optie maar wat ook heel fijn werkt is het Stempelkarton van Papicolor. Dat komt zelfs in diverse tinten voor een heel leuk effect.

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ozo waar dit spreukje !! Prachtig kaartje weer, een echt Marianne kaartje ! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje. Mooi ingekleurd hoor. De bloemen vind ik ook erg mooi!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne,
    je kaartje is erg leuk geworden. De tekst die je gebruikt hebt is super! Ik kleur met Derwent altijd op de briefkaartjes van de HEMA, Het is dik genoeg en de potloden geven daar lekker veel kleur op af. En ze zijn lekker voordelig.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    Copics zijn wat intenser van kleur,
    Kleuren met DERWENTpotloden,
    is toch wel wat fletser,
    Ik vind je kaartje prachtig, maar het contrast tussen je ingekleurd plaatje en gebruikt papier vind ik persoonlijk iets te groot.
    De achtergrond met die embosbolletjes is dat een embosfolder, ik zag het ook al bij je vorige kaartjes en ik was eventjes nieuwsgierig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is heel erg mooi en die tekst is ook super ,ik kan van jou nog heel veel leren , groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje Marianne
    Geweldig die tekst!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart hoor, heel mooi opgebouwd ook. Mooie kleuren en een leuke tekst,kortom : Super!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marianne,

    Een hele leuke kaart en ook goed ingekleurd. Misschien wat licht, maar het past heel goed bij de kleuren van de rest van de kaart. Leuke bloemen!

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne,

    de tekst is een waarheid als een koe. Je kaart is ook erg mooi.
    Ik snap dat je niet helemaal tevreden bent over het inkleuren. Toen ik nog niet van copics e.d. gehoord had en ik voor het eerst een afdrukje zag dat ingekleurd was met copics, zag ik inderdaad het verschil. Met Derwents lijkt het allemaal wat fletser, maar je kunt er ook best felle kleuren mee maken. Ik gebruik dan niet te veel terpentine erover.
    Ik vind wel dat je de kleuren van de kaart en het afdrukje heel mooi gecombineerd hebt.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi die bloemen van crealies,
    het hele kaartje is erg mooi,
    en een geweldige tekst.
    Gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kaart, leuke stempel en een prachtige kleurencombi.
    De bloemen van crealies zijn ook super. Ik kleur ook altijd op de correspondentiekaartjes van de Hema.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje!! Lekker vrolijk! Je heb je afdrukje mooi ingekleurd! Ik kleur op correspondentiekaartjes van Ficard, dat kleurt (vind ik) fijner en makkelijker als op correspondentiekaartjes van de Hema... maar dat kan je alleen door uit te proberen zelf ondervinden... succes!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke kaart hoor Marianne!! En je slaat de spijker op zijn kop met die tekst! Heel mooi!!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marianne, wat een prachtige tekst!!
    Ik vind je kaart ook erg mooi!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. bedankt voor de tekst! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Marianne. Het is een plaatje.

    Ik wens je een fijne zondag en veel liefs toe.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg leuk kaartje!!! Prachtige kleuren.

    Ik kleur ook met derwents. Ik doe dit meestal op de correspondentiekaartjes van de Hema. Soms zijn mijn stempels echter te groot van formaat en dan gebruik ik gewoon het aquarelpapier uit Boekenvoordeel.

    Ik vind de tekst super en heb hem meteen opgeslagen. Bedankt hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne