zaterdag 18 februari 2012

Ik zit hier te denken.

Dit is weer mijn bijdrage voor alweer de dertiende uitdaging bij de NKU.
Ook deze keer weer gewoon een sketch aanhouden, en hij is gemaakt door Aletta.
Ik vind het een prachtige sketch, en zal hem er weer bijzetten.
Ik heb van de week een paar nieuwe mallen gehaald van Marianne design en die bloemen dat is er één van.
Ben weer reuze benieuwd naar alle creaties, het worden er steeds meer iedere uitdaging, dus het gaat prima.
Fijn weekend allemaal.


30 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Je kaart is weer super mooi!
    prachtig.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaart is ook weer prachtig met supermooie kleuren. Dank voor je felicitatie.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje!!! Dat papier vind ik erruugg mooi, heb het toevallig vorige week weer aangevuld bij simpelscrappen...
    Mooie sketch ook, ga proberen mee te doen!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een toppertje Marianne! prachtig ingekleurd en hele mooie details! gaaf die nieuwe bloemenstans:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ! En wat een mooie bloemen, staan heel goed bij de kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Marianne en toppie kleuren!!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige kaart Marianne en wat een mooie kleuren. De sketch is ook heel mooi. Ik hoop dat ik deze week weer mee kan doen (druk druk druk hahaha)
    Groetjes en een fijn weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Mariannne! Die kleur blauw is echt geweldig!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al weer zo'n prachtige voorbeeldkaart, wat mooi van kleur, een fijn weekend.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart is het weer geworden. Mooie kleuren ook. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is het weer geworden,ik ga zeker weer meedoen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart, mooie kleurencombi en erg leuke bloemenmal van MD!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt aan de hand van de schedts. Het is een bjoetie geworden. Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren en wat een gave bloemen zijn dat Marianne, hele kaart is een toppertje!!!

    Liefs, Iren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,
    Het is een PRACHTIG voorbeeld in deze kleurencombinatie. Het is echt hemelsblauw ☺☺☺
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje marianne
    dat papier is ook zo mooi!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er echt iets moois van gemaakt!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig kaartje is het weer hoor en weer in die prachtige kleuren. Superssssssssssssss!!!!!!!!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart is dit geworden en ja daar ben ik weer prachtige kleuren combinatie. Ik let daar altijd als eerste op bij een mooie kaart. Je schreef bij de candy een bijzondere datum ben jij misschien ook jarig op de 29e februari. En dus een keer in de vier jaar.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart hoor Marianne. Super van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie kaart Marianne! Ben ook helemaal weg van die kleuren.
    Fijn weekend
    lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne,

    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Mooie kleurencombinatie...
    Leuke tekst ook "Ik zit hier te denken".
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en wat heb je mooi papier gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze is geweldig! Wat betreft sketch, kleurencombi, details, stempel etc. Super gedaan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne

    Ik vind deze kaart echt te gek Marianne! Vooral die bloemen zo mooi gemaakt en die vlinder, prachtig!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig!!!! Alles klopt gewoon weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een erg mooie kaart. Mooie kleuren. Als ik al die stansjes verwerkt zie in je kaart, krijg ik helemaal zin om ook weer los te gaan met het kopen van malletjes....

    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne