zondag 26 februari 2012

Party

Vandaag een verjaardagskaart voor de verandering, heb nog drie kerstkaarten staan, maar die moeten maar even wachten. Heb deze kaart gisteren tussen door gemaakt.
Op de tag staat "Vandaag is jouw verjaardag, maak er een mooie dag van".
Ik heb voor deze kaart mijn nestabilitie weer verlengd met twee boogjes, nu is hij smaller en hoger maar ze past er mooier tussen.
Verder de doilly van Cheery Lynn erachter en uiteraard de bloem waar ik jullie gisteren de workshop van heb gegeven.
De stempel is van The paper Shelter, en hij heet Cirque.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een fijne zondag verder.


35 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marianne
    spannende kleuren gebruikt en wat is die bloem prachtig heb ook je workshop bekeken heel leuk idee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en zo mooi ingekleurd de bloemen zijn heel leuk gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vrolijk kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi...en wat een mooie kleurtjes weer!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!! En wat een mooie kleuren combo!
    Fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleuren zeg !
    Het is weer een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marianne. dat oranje knalt er uit . . leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke vrolijke kleuren en weer en hele gave kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje!! Prachtige kleuren heb je gebruikt zeg! En wat goed uitgelegd hoe je een nestabilitie moet verlengen, super!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi kaartje hoor...heel erg vrolijk. Gave stempel!
    Fijne zondag.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje Marianne, je vorige kaarten zijn ook allemaal even prachtig. Kom gewoon ogen tekort. En wat een gave workshop!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijkheid.... prachtig dat oranje met paars!!!
    En wat een schattige digi zeg....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een droppie zeg, heel gaaf en leuk om die bloemen zo te maken.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,

    wat een mooie kaart weer! Ik bewonder je durf om kleuren te combineren. Ik zou er nooit aan gedacht hebben om deze kleuren te nemen. Maar het staat geweldig bij elkaar!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. Prachtige kleuren heb je weer gecombineerd en de bloemen vind ik ook super!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf en feestelijk kaartje Marianne

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje Marianne, prachtig !! Knuffie, xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk deze kleurtjes, staat zo goed bij elkaar, en de stempel is super, mooi gedaan meid!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is iedere keer weer PARTY als ik hier kom kijken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Marianne,
    wat leuk die workshop!
    mooi die bloempjes!
    deze kaart vind ik ook weer zo mooi!
    de kleuren zo mooi op elkaar afgestemd, jij bent daar erg goed in!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzonder kleurige kaart en een apart afdrukje. Leuk hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeps ik zie toch weer een mooie kaart en ook de bloemen die je hebt gebruikt ja dat gaan we toch ook eens proberen je geeft uiteindelijk niet voor niets zo een mooie uitleg, bedankt en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie party kaart.
    Leuke kleuren combinatie.
    En je bloemen zijn ook mooi,nog bedankt voor je fijne uitleg.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje! Gaaf gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart hoor, hele aparte kleuren combi maar ik vind hem super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je geweldig mooie kleuren gebruikt voor deze kaart, heel apart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is weer super mooi ingekleurd en die bloemen zijn weer prachtig .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous card Marianne, love the vibrant colours and sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend Marianne, super kleuren combinatie, mooie details, top geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I needed my sunglasses for this one! Love the purple orange and black combo. Gorgeous doily and delightful blossoms. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne