zaterdag 4 februari 2012

Prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar.

Ik heb voor vandaag weer mijn bijdrage voor uitdaging 12bij de NKU blog.
Het moet een valentijnskaart zijn, maar die informatie kregen wij toen de kaart gemaakt was, vandaar mijn kerstkaart. En daarom staan er bij de voorbeelden meerdere kaarten met geen valentijns onderwerp.
Je moest een bepaalde sketch aan houden en die zet ik er ook gelijk bij.
De sketch is deze keer gemaakt door Jolanda.
De stempel is deze keer van Molly Bloom en hij heet Molly with Sledge.
Moet er wel bij zeggen dat ik deze keer de slee er heb afgeknipt, anders kon ik mijn strik niet kwijt.
De hartjes rand dat is een Martha Stewart pons.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een prettig weekend.


34 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne wat een leuke kaart ja die kleurtjes ik vind hem super ,ik ga lekker vanmiddag knutselen en ga ook meedoen, je hebt een nieuwe blog achtergrond hij is mooi ik dacht eerst is ze het nu , heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Marianne. Ik had dat Valentijnsthema ook niet begrepen, dus ik heb ook geen valentijnskaart gemaakt.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja erg mooi zeg die kleuren knallen lekker zeg!! xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is dit zeg, super, die kleuren en stempel!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en die kleuren prachtig.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, geweldige voorbeelden worden er ons voorgeschoteld daar kunnen wij genoeg inspiratie uithalen. Heel mooi! Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje geworden Marianne. De kleuren vind ik prachtig.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gecombineerd met dat blauw en bruin. Fantastisch ingekleurd en de sketch is er prima in verwerkt.
    Schitterend kaartje!!
    Fijn weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi...prachtige kleurtjes !

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterse kerstkaart! Past helemaal bij het weer van nu.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mijn kleurtjes, een top kaart!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne
    wat een mooi kaartje, prachtig die kleuren en een hele leuke sketch

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje, heerlijke kleurtjes en past helemaal bij het winterse weer.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje!!! Mooi papier vind ik dat!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een toppertje Marianne, van die moeilijke schets heb je een prachtkaart gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne,wat een mooi kaartje.de sketch is ook mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Marianne! En ik geloof dat niemand het valentijns thema had begrepen, inclusief Judith zelf niet, hahaha.

    Fijn weekend
    groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    ik ben helemaal weg van de kleurtjes die je hebt gebruikt!
    Prachtige kaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, ook ik vind de kleuren heel erg mooi.Ja enne de hele kaart is prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en wat een leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart, vind de kleuren goed bij elkaar passen. Leuke sketch ook!
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, mooie sketch en die kleuren schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje zeg, de kleuren zijn echt helemaal super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi! En die kleuren zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En dankzij de randpons met hartjes zit je stiekem toch een beetje in valentijnsfeer hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het is weer een pracht kaartje met mooie kleuren, ik vind hem top!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,

    hij is super goed geworden!
    Wat een leuke afbeelding is dit!

    Groetjes GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne,
    pff ik kom even niet langs op jouw blog en loop echt weer heel erg achter de kaarten aan! Maar dat heb ik gelijk eens even ingehaald. Wauw wat een schitterende exemplaren heb je weer gemaakt. Het valentijnkaartje heeft mijn hart gestolen, alhoewel ik het 'ik mis je' kaartje ook erg mooi vind.
    Je krijgt van mij weer een 10 met een griffel, want wat zijn ze schitterend!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Love your aqua and brown Molly! She is delightful! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne